افزایش 1200 نفری درجه یک کرمانشاه را پیش بینی کنید


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841702

به اطلاع رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش کرمانشاه؛

بچمن نریمانی گفت: پیش بینی می کنیم در سال تحصیلی جدید شاهد افزایش 1200 دانش آموز کلاس اولی در استان کرمانشاه باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باخمن نریمانی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: آموزش و پرورش استان کرمانشاه امسال تصمیم گرفته است با رعایت اصول عدالت، مردم سالاری و قانون مداری، اصل کرامت انسانی و احترام به والدین را در دستور کار قرار دهد.

رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش کرمانشاه افزود: بر این اساس این امر روند ثبت نام را تسهیل کرده است تا والدین دغدغه ای نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام کلاس اولی ها از اول خرداد آغاز می شود، خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم در سال تحصیلی جدید شاهد افزایش هزار و 200 دانش آموز کلاس اولی در استان باشیم.

نریمانی گفت: برای ثبت نام دانش آموزان مشکلی نداریم و والدین می توانند دانش آموزان کلاس اولی خود را از قبل ثبت نام کنند زیرا این دانش آموزان باید در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی جسمانی شرکت کنند و ثبت نام نهایی آنها زمان بر است.

به گفته وی، پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از 9 خردادماه آغاز به کار می کند.

رئیس ستاد ثبت نام استان کرمانشاه گفت: سایر موسسات آموزشی برای ثبت نام نیازی به مراجعه به مدارس ندارند و ثبت نام آنها به صورت خودکار و بدون حضور اولیا و تنها در مواقعی که نیاز به تغییر مدرسه است، باید به مدارس مراجعه کنند. به صورت حضوری.

وی با اشاره به اینکه مدارس استان هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند، افزود: والدین باید به پایه های اول، هفتم و دهم توجه داشته باشند که ورودی مقاطع هستند. ثبت نام باید بر اساس جغرافیای محل سکونت باشد، زیرا شعار ما این است که بهترین مدرسه نزدیکترین است. این یک مدرسه است، بنابراین آنها نباید اصرار کنند که فرزندان خود را در مدارس دور از منطقه جغرافیایی محل سکونت ثبت نام کنند.

وی همچنین گفت: مدارس در هنگام ثبت نام دانش آموزان به جز پاداش و پول کتاب حق دریافت وجه دیگری را ندارند.

نریمانی گفت: والدین می توانند هرگونه تخلف را از طریق سایت (https://shekayat.medu.ir) به صورت حضوری و یا با شماره تلفن 38233748 به اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید