افزایش 18 درصدی ماموریت ها و اورژانس در خراسان جنوبی

ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803337

معاون مرکز فوریت های پزشکی و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی گفت؛

عباسی گفت: تعداد ماموریت ها و عملیات پشتیبانی انجام شده در 10 ماهه امسال نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار حاورستان گفت: 82 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در خراسان جنوبی داریم که به صورت 24 ساعته فعال هستند.

وی افزود: همچنین دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در خراسان جنوبی داریم که در بیرجند و نبندان مستقر هستند و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان هستند.

معاون مرکز فوریت های پزشکی و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی گفت: یک فروند بالگرد نیز در اورژانس هوایی بیرجند مستقر است که در طول روز آماده رسیدگی به حوادث خاص و سخت است.

عباسی گفت: بیشترین ماموریت های انجام شده توسط اورژانس مربوط به بیماران قلبی و تنفسی است.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون اورژانس استان در 73 هزار و 557 ماموریت و امدادرسانی به 76 هزار و 759 نفر اعزام شده است.

معاون مرکز مدیریت فوریت های پزشکی و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته اورژانس استان طی 10 ماه در 62 هزار و 153 ماموریت به 64 هزار و 933 نفر کمک رسانی کردند.

عباسی گفت: امدادهای اورژانس در 10 ماهه امسال 6 هزار و 705 مورد بوده و در سال گذشته در این مدت 5 هزار و 934 حادثه صورت گرفته است.

وی افزود: خراسان جنوبی برای اورژانس در موارد غیرتصادفی در 10 ماهه امسال 66 هزار و 852 مورد بوده و پارسال در این مدت به 56 هزار و 219 مورد غیرتصادفی خدمات ارائه شده است.

معاون مرکز مدیریت فوریت های پزشکی و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی گفت: مجموع ماموریت ها و عملیات های پشتیبانی انجام شده در 10 ماهه امسال نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.

عباسی به طرح اورژانس زمستانی استان اشاره کرد و گفت: در این راستا پیش بینی های لازم برای تجهیز آمبولانس ها به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و سایر نکات ضروری انجام شده و تعدادی آمبولانس نیز آماده ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید