افزایش 20 درصدی دستمزد کارکنان نمی تواند تورم 50 درصدی را جبران کند

افزایش 20 درصدی دستمزد کارکنان نمی تواند تورم 50 درصدی را جبران کند

گلمعلی کوهساری گفت: مردادماه امسال رئیس جمهور در شورای اداری کرمان گفت که مدیران ناکارآمد باید برکنار شوند و همچنین در شورای اداری رباط کریم گفتند مسئولانی که باعث نارضایتی مردم می شوند باید از بدنه دولت برکنار شوند. اعتماد عمومی این یکی از مهمترین مولفه های افتخار عمومی است. حال سوال این است که آیا مردم در شرایط فعلی کشور از مسئولان فعلی به ویژه بدنه دولت راضی هستند؟

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس یازدهم افزود: کمبود نان و صف های طولانی نانوایی، افزایش قیمت مایحتاج اولیه، عدم اجرای کامل طرح رتبه بندی معلمان، افزایش قیمت ها. نرخ ارز، کمبود مواد اولیه کشاورزی و خانگی، افزایش قیمت خودرو، مشکل مسکن، کاهش سرعت و قطعی اینترنت، قطعی گاز، افزایش قیمت قبوض بنزین و… باعث نارضایتی مردم شود؟

وی افزود: مسائل نمایندگان مردم در شورای اسلامی و استیضاح وزرا با لابی نیروهای دولتی پس گرفته می شود! چه مفهومی داره؟ من از رئیس جمهور می خواهم نیروهای ناکارآمد را شناسایی و اخراج کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم توضیح داد: در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه سال قبل که مربوط به تصویب لایحه بودجه 1401 بود، میرکاظمی، ساداتی نژاد و عین الهی از حذف ارز ترجیحی از دولت دفاع کردند اما اکنون با این موضوع مواجه شد. یک مشکل، این موضوع مربوط به مجلس است.

کوهساری با بیان اینکه در چند ماه اخیر خواستار برکناری و جابجایی تیم اقتصادی شده ام به حدی که رئیس بانک مرکزی برکنار شد، گفت: وی گفت: با بودجه 1402 مشکلات مردم در سال آینده بیشتر می شود. افزایش 20 درصدی دستمزد کارمندان نمی تواند تورم 40 تا 50 درصدی را جبران کند چه برسد به افراد غیر حقوق بگیر.

دیدگاهتان را بنویسید