افزایش 30 تا 32 درصدی تعرفه بهشت ​​زهرا(س) زنجان


ساعت: 21:11
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819846

مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری زنجان:

مدیرعامل ارمیتاژ شهرداری زنجان با اشاره به افزایش 30 تا 32 درصدی تعرفه های بهشت ​​زهرا (س) گفت: با توجه به نگرانی شهردار و اعضای شورای شهر تصمیم بر این شد که تعرفه ها به صورت منطقی افزایش یابد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; مجید دوستی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اعطای خدمات به بهشت ​​زهرا(س)، اظهار داشت: قرارداد شرکتی که این کار را انجام داده بود اوایل فروردین امسال به پایان رسید. سال شرکت تا مزایده خردادماه و انتخاب شرکت بعدی.

وی با بیان اینکه شرکت فعلی می تواند برنده مناقصه باشد و می تواند شرکت دیگری باشد که پس از باز شدن پاکت ها مشخص می شود، خاطرنشان کرد: برون سپاری خدمات به بهشت ​​زهرا(س) شامل خاکبرداری، تدفین، نظافت و محوطه سازی است.

دوستی در خصوص وضعیت فروشگاه بهشت ​​زهرا (س) گفت: در شهرداری و اعضای شورای شهر این نظر کلی وجود دارد که می توانیم از آن به عنوان سرمایه گذاری استفاده کنیم و مانند شهرهای بزرگ و در قالب سرمایه گذار جذب کنیم. سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانیم استفاده کنیم و پروژه‌های دیگر. «بیایید این کار را از اینجا انجام دهیم.

وی در خصوص راه اندازی اتوبوس در مسیر بهشت ​​زهرا (س) گفت: اقدامات بعدی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، اتوبوسی را برای مسیر بهشت ​​زهرا (س) فراهم کرده است که در روزهای پنجشنبه تردد می کند.

مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری زنجان با اشاره به افزایش تعرفه های بهشت ​​زهرا گفت: با توجه به نگرانی شهردار و اعضای شورای شهر تصمیم بر این شد که تعرفه ها به صورت منطقی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تعرفه های امسال حدود 30 تا 32 درصد افزایش می یابد، افزود: البته مبالغی که در روزهای آینده نهایی می شود هنوز نهایی نشده و اعلام می شود که تعرفه ها متفاوت است. و شامل قبرها، کفن ها، دفن ها و بخش ها می شود.

دوستی در خصوص بزرگ شدن بقعه های جدید بهشت ​​زهرا(س) گفت: آرامستان جدید بهشت ​​زهرا(س) دارای طرح توسعه جامع است که بر اساس این طرح موضوعات توسعه آرامگاه، فضای سبز، مبلمان، زیباسازی و حتی پارک‌های موضوعی این پناهگاه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که محیطی آرام‌بخش باشد و مردم بتوانند محیطی آرام داشته باشند، نه تنها به عنوان یک قبرستان، بلکه به عنوان تمام جنبه‌های برنامه توسعه کلی.

مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری زنجان در خصوص زمین بهش زهرا(س) گفت: این موضوع از طریق راه های استانی و شهری در حال پیگیری است تا بتوانیم در چند روز آینده سند رسمی 50 هکتار را واگذار کنیم. “

وی در خصوص ایجاد تابلوهای راهنما در جاده بهشت ​​زهرا (س) گفت: حریم جدید زنجان مجموعه جدیدی است و اگر بتوانیم سند مالکیت و انتقال دهیم، مبادی ورودی و خروجی بهشت ​​زهرا (س) انجام می شود. ترافیک صورت . .

دوستی در خصوص عدم اختصاص بخشی ویژه هنرمندان و نویسندگان در بهشت ​​زهرا(س) گفت: شهرداری تا بتوانیم اثری ویژه برای هنرمندان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری زنجان آماری از تعداد و ویژگی های هنرمندان و مفاخر در رشته های مختلف ندارد، خاطرنشان کرد: آمار و اطلاعات لازم از هنرمندان و مشاهیر باید از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرداری زنجان ارائه شود. تا بتوانیم در برنامه توسعه صومعه سرا برنامه ریزی و در نظر بگیریم.

دوستی در خصوص آرامستان های سابق زنجان گفت: از طریق شورای شهرداری زنجان وام تسطیح قبور، ارائه تسهیلات و ساخت آرامستان های قبلی اعطا شده است تا بتوانیم این موارد را در چرخه کاری قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید