افزایش 55 درصدی سفر نوروزی به چهارمحال و بختیاری/ حضور نیروهای امدادی در ایام تعطیلات منجر به کاهش تصادفات جاده ای شده است.


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1822001

گلمعلی حیدری گفت: با توجه به حضور دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز و با وجود افزایش 55 درصدی سفر به این استان، شاهد کاهش چشمگیر تصادفات و کاهش 67 درصدی تلفات جاده ای، تصادفات بوده ایم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری پیش از ظهر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: از 141 فقره وام تنها 30 درصد وام ها توزیع شد که با اقدامات بعدی این رقم به 70 درصد رسید.

وی با تاکید بر اینکه بودجه بودجه بی سابقه ای به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده است، افزود: نباید اجازه دهیم ریالی از وام های سخت گرفته شده بازگردد و این امر نیازمند همت مدیران است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بودجه سال 1481 شامل دو هزار و پنجاه میلیارد تن درآمد مالیاتی چهارمحال و بختیاری است. وام های ملی و استانی نیز در حال افزایش است.

حیدری گفت: برای افزایش بهره وری و ایجاد اشتغال باید به سمت فناوری دانش بنیاد حرکت کنیم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعتبار خوبی در این زمینه به چهارمحال و بختیاری داد.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید برای ارتقای تولید دانش بنیان برنامه داشته باشند، خاطرنشان کرد: شرکت های فناور در چهارمحال و بختیاری باید حداقل 50 درصد رشد در این زمینه داشته باشند، دانشگاه ها، سازمان های صمت و جهاد کشاورزی… فعال باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تقویت زیرساخت های شرکت های دانش بنیان گفت: و فرهنگ سازی تولید دانش زمینه را در بین مدیران و مدارس فراهم کنیم تا دانش آموزان را از ابتدا با مفاهیم تولید فناوری آشنا کنند.

حیدری بر لزوم حضور هفتگی مدیران در ده شهرستان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد و گفت: مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم.

وی با یادآوری اینکه باید در توزیع وام و تسهیلات در شهرها انصاف رعایت شود، یادآور شد: سهم هر مدیر در فروش اموال مازاد از سامانه زیرمجموعه خود و اجرای این سامانه مشخص شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: صداقت بسیار مهم است و تخلفات مالی و اخلاقی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید