افزایش 95 درصدی استقبال از مراکز اقامتی یزد در نوروز 1401 / آمار ورود به یزد 180 درصد افزایش یافت.


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820049

ایمن گفت: در نوروز امسال 910 هزار و 352 نفر در مراکز اسکان استان اسکان یافته اند که نسبت به سال قبل 95 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزیزلا سیفی رئیس شورای شهر یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا ضمن ارزیابی خدمات نوروزی کارکنان تمامی ادارات برای پذیرایی مناسب از مسافران نوروزی، رضایتمندی شهروندان و میهمانان نوروزی را از آن خود کرد. دست و تنوع و کیفیت برنامه ها نتیجه خوب این تلاش هاست.

وی به صحبت های حداد عادل در جمع خبرنگاران در سفر نوروزی خود به یزد اشاره کرد و گفت: آقای عادل از پاکیزگی و برنامه ریزی استانداران یزد تقدیر و از فعالیت های فرهنگی انجام شده در یزد تقدیر کرد.

ایمن در ادامه خاطرنشان کرد: در این ایام 910 هزار و 352 نفر در مراکز مسکونی استان اسکان یافته اند که نسبت به سال گذشته 95 درصد افزایش داشته است.

وی ورودی استان به نوروز امسال را سه میلیون و 182 هزار و 250 نفر عنوان کرد و گفت: این آمار نیز حاکی از افزایش حدود 180 درصدی نسبت به سال گذشته است که قطعاً تلاش شهرداری برای جلب رضایت مسافران را افزایش داده است. نوروز برنده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه سامانه 24 ساعته مدیریت اسکان مسافران در نوروز امسال راه اندازی شد، گفت: شاهد کاهش این آمار باشیم.

سیف از امنیت خوب ایجاد شده در نوروز یزد با 234 تیم نظارتی و همچنین هلال احمر و اورژانس به صورت شبانه روزی از نیروهای نظامی و انتظامی بویژه بسیج تشکر کرد.

وی در پایان گفت: گردشگری یکی از راه های کسب درآمد اقتصادی بدون آلودگی محیط زیست در یزد است که امیدواریم علی رغم حرکت های خوبی که در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم، با برنامه ریزی صحیح شاهد روزهای بهتری در این زمینه باشیم. . “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید