افشاگری از زندگی مخفیانه دختر رئیس جمهور

کاترینا تیخونوا رقصنده حرفه ای سابق 35 ساله است. او یک دختر کوچک از ایگور زلینسکی ایناهاش؛ همان خانواده ای که دشمن سرسخت پوتین هستند، رئیس جمهور اوکراین ولادیمیر زلینسکی. تیخونوا یکی از دو دختر پوتین با همسر سابقش، لیودمیلا الکساندرونا اوچرتنایا است.

افشاگری از زندگی مخفیانه دختر رئیس جمهور

تحریم ها علیه کاترینا، پروازهای منظم او را از مسکو به مونیخ برای ماندن در کنار همسرش، همراه با محافظان روسی ممنوع کرده است. زلنسکیاین مرد 52 ساله یک رقصنده حرفه ای باله است که تا همین اواخر رئیس باله ایالتی باواریا بود. تیخونوا حداکثر در سال 2017 از همسر اول خود جدا شد و از همان سال پروازهای منظم خود را به مونیخ آغاز کرد. گاهی در ماه چندین بار به آنجا پرواز می کرد. چنین اقدامی پوتین را بیشتر تحقیر می کند و رسانه ها او را “پدربزرگ دختر زلنسکی” می نامند.

افشاگری از زندگی مخفیانه دختر رئیس جمهور

چند هفته پس از حمله به اوکراین، پوتین روس های طرفدار غرب را “خائنان ملی” خواند. خبر زندگی مخفیانه دختر پوتین در مونیخ با مردی به نام زلنسکیتنها چند هفته پس از اینکه فاش شد که ماریا ورونتسوا، دختر بزرگ رهبر روسیه از همسر تاجر هلندی ثروتمندش یوریت فاسن جدا شده و چند روز پس از فاش شدن این موضوع که معشوقه قدیمی پوتین، آلینا کاباوا، یک ژیمناست روس المپیکی بوده، منتشر شد. دوباره باردار به گفته شاهدان عینی، پوتین پس از این خبر افسرده و تا حدودی منزوی به نظر می رسید.

افشاگری از زندگی مخفیانه دختر رئیس جمهور

سوابق پرواز تیجوانا نشان می دهد که او همراهی کرده است زلنسکی آنها به طور منظم با دختر کوچکی که در پایان سال 2019 2 ساله بود، که احتمالاً 4 یا 5 ساله است و نامش به نام پدرش است، سفر می کردند. زلنسکی مکاتبه. مشخص نیست این زوج و دختر کوچکشان کجا زندگی می کنند. هیچ مدرکی در این مورد وجود ندارد زلنسکی او هیچ ارتباطی با رهبر اوکراینی با همین نام نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید