افشاگری دختر دایی علی دایی از مادر واقعی / عکس

افشاگری دختر دایی علی دایی از مادر واقعی / عکس

علی دایی در آخرین گفت و گوی خود با عادل فردوسی پور درباره شایعه ازدواج دومش گفت: من فقط یک بار در زندگی ام ازدواج کرده ام و اینکه دو بار ازدواج کرده ام اصلا صحت ندارد. ما در سال 1983 ازدواج کردیم و دو دختر داریم. این دو دختر برای من همه چیز هستند. دختر بزرگم دنیس 16 ساله است و در انگلیس تحصیل می کند. نورا 11 ساله است و با من است.

داستان علی دایی و همسرش
علی دایی در سال 1383 با اولی باخمن ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در مصاحبه ای در سال 2005 درباره نحوه آشنایی با همسرش و خصوصیات همسرش گفت:

همسرم از آشنایان نزدیک ماست، مادرش اردبیلی است و پدرش تبریزی و بزرگ شده تهران است. او مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی دارد و دارای مدرک لیسانس در صنایع غذایی است که هشت سال از من کوچکتر است.

نکته جالب ازدواج عمویشان مهریه همسرشان است. «به دلیل اینکه خانواده همسرم دارای اعتقادات اسلامی ارزشمندی هستند، مهریه آنها مانند مهریه حضرت فاطمه (س) است».

مادر واقعی دنیز کیست؟
پس از صحبت های علی دایی درباره ازدواجش، دختر بزرگش دنیس دایی و مادرش پست هایی در اینستاگرام منتشر کردند که به نظر می رسید واکنشی به صحبت های دایه باشد.

عمو دنیز با انتشار عکس زیر نوشته بود: امروز فکر کردم چیزی برای سلامتی ندارم و نشستم و عکسی از بچگیم دیدم که دیدم خیلی دوستش داشتم. ش شهریور میخواستم با این عکس ازت تشکر کنم که همیشه دوست من بودی و مامان مهسا مادر عزیزم.

سپس مهسا، مادر دنیز دی، پستی مشابه در مورد دخترش منتشر کرد.

وی در این نشریه نوشت: تقدیم به دخترم دنیز که اکنون هجده ساله است، به تحصیلاتم و افتخار همیشگی من و شخصیت والای و منحصربه‌فردش افتخار می‌کنی، تو مرا به پرافتخارترین و شادترین مادر دنیا تبدیل کردی. ، این متن بهانه ای است برای قدردانی از “شما مورد علاقه من هستید و باز هم از شما به خاطر موفقیت های اخیر تحصیلی تان سپاسگزارم. ممنون که هستید و سپاسگزارم که باعث می شوید مانند ستاره ای بی نظیر در همه جا بدرخشید.”

دیدگاهتان را بنویسید