افشاگری عجیب از مشکلات باورنکردنی پرسپولیس

افشاگری عجیب از مشکلات باورنکردنی پرسپولیس

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص وضعیت پرسپولیس و تیم ملی ایران در جام جهانی قطر گفت وگویی انجام داد و در جمع بندی این موارد گفت:

* بازی های پرسپولیس را ندیده ام و با شرایط تیم آشنا نیستم. مدت حضور ما در این باشگاه چند ساعت بیشتر نبود و فقط امکانات باشگاه را دیدم که دیدم امکاناتی برای آن وجود ندارد. پرسپولیس سالن کنفرانس کوچکی برای نشستن اعضای تیم ندارد و با این حساب تا 10 سال دیگر نمی تواند استانداردهای AFC را رعایت کند. حقوق اعضای تیم همیشه دیر پرداخت می شود و باشگاه مدیریت بسیار ضعیفی دارد.

* تیم ملی ایران گروه ساده ای ندارد و برای موفقیت در جام جهانی کار زیادی در پیش داریم. تیم های مسافرتی برای تفریح ​​به قطر نمی آیند و از همه امکانات خود استفاده می کنند. شاید آمریکا برای آمدن به جام جهانی سخت باشد اما بازیکنان باکیفیت و با انگیزه ای دارد و یکی از تیم های خوب جام است. انگلیس هم شرایط خاصی دارد و تیم های پلی آف اروپایی سابقه طولانی در فوتبال دارند.

* ایران مقابل تیمی مانند اوکراین که در جنگ حضور دارد نیز با مشکل مواجه خواهد شد. در هفت ماه باقی مانده فرصتی برای اشتباه نداریم و باید جلسات و اردوهای لازم برای تیم ملی فراهم شود. کادر فنی باید وضعیت فنی، روحی و جسمی بازیکنان حریف را ارزیابی کند و حداقل 10 بازی اخیر را تماشا کند.

* در مورد اینکه برخی فکر می کنند باید مربی بزرگتر از اسکوچیچ به تیم ملی بیاید تا ایران را به مرحله حذفی جام جهانی برساند، باید بگویم که ما فرصت زیادی نداریم و نمی توانیم یک نفر را برای این تیم انتخاب کنیم. جام جهانی برای انتخاب بازیکنان از قلب لیگ. بازیکن باید قبل از جام جهانی تکامل یافته باشد. فکر نمی کنم بتوانیم نیازهای این افراد (مربیان بزرگ دنیا) را برآورده کنیم و با آنها ارتباط برقرار کنیم. مگر اینکه مربی بخواهد ریسک کند.

* ایویچ یکی از مربیانی بود که ریسک کرد و به ایران آمد. او در چند تیم گل نزد اما به خاطر جام جهانی سرمربی تیم ملی شد و برنامه داشت. ایویچ گروهی را با خود به ایران آورد و من دو ماه با او زندگی کردم. این مربی می خواست از اروپایی ها انتقام بگیرد و همه چیز در او فوتبال بود. زمانی که ایویچ از بازیکنان خواست که این حرکت را تکرار نکنند و آنها این حرکت را تکرار کردند، او به مرز سکته رسید. این مربی خیلی غیر منطقی اخراج شد و حقوقش زیر پا گذاشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید