افشاگری فتح الله زاده: قرارداد 30 میلیاردی با کاوه رضایی بسته شد.

افشاگری فتح الله زاده: قرارداد 30 میلیاردی با کاوه رضایی بسته شد.

علی فتح الله زاده صبح سه شنبه در واکنش به صحبت های مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: اگر فردی حرفی بزند و به شنیدن جواب نماند و فرار کند، توهین به مردم و هواداران است. چند تا دروغ گفت و رفت و وقتی فرصت صحبت رو در رو نیست، نمی توان حقیقت را تایید کرد.

وی ادامه داد: من کدهایی را می گویم که قابل تایید هستند; گفت تمام بدهی های بانکی را پرداخت کرده است، پس دلیل این سه بدهی که بانک شهر از ما کم می کند چیست؟ چند ماه است که به باشگاه آمده ام و الان 3 قسط 8 میلیاردی از ما دریغ شده است؟ بانک به ما نوشت که اقساط پرداخت نشده و از ما توقیف شده و اسناد این صحبت ها آماده انتشار است. از شما دعوت می کنم بیایید و از کمپ استقلال دیدن کنید.

فتح الله زاده ادامه داد: آجورلو گفته تمام بدهی ها را پرداخت کرده اما از کدام منبع؟ بخشی از آن با پول مردم دریافتی از بورس پرداخت شد و بخشی نیز با وام 150 میلیاردی بانک شهر پرداخت شد که اقساط آن را خواهم پرداخت. درست است که باید خرج کنیم، اما به شرطی که داشته باشیم. آن موقع اگر پول داشتند چرا به میلیچ و قراردادهای قبلی پول ندادند که پنجره را به روی ما نبندند.

وی تصریح کرد: پس از او چه جمع آوری کرده ایم که اکنون مدعی است مالیات را درست کرده ایم، پس چرا مدعی مدیریت و کاهش بدهی مالیاتی است؟ من 2 هفته قبل از ارجاع به او اطلاع دادم و او می دانست که قرار است چه اتفاقی بیفتد. در خصوص انتقال مدیریت باشگاه استقلال کودتایی صورت نگرفت و من به او اطلاع داده بودم. اگر 1000 میلیارد آورده بود پس چرا الان اینقدر بدهکارم؟ من به دنبال یک بحث رو در رو هستم تا همه حقیقت را دریافت کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: او متعهد شد و حالا باید پاسخگو باشیم.البته هواداران باید امیدوار باشند چون پنجره را باز کرده ایم و آرامش را به تیم بازگردانده ایم. اگر کسی می خواست اردو بزند، چرا سندی برای این سرزمین وجود ندارد؟ او هیچ مشکلی را قبول نمی کند و اکنون به تنهایی مسئول بدهی ها و تعهدات او در این فصل هستیم.

وی بیان کرد: تیم رقیب پولی که از تبلیغات محیطی به دست می آورد را در بانک می گذارد و هر ماه سود می گیرد اما من هر ماه اقساط می پردازم. ما حق نداریم اینجوری پول مردم را خراب کنیم.

فتح الله زاده همچنین درباره خروج سیاوش یزدانی از لیست به نمایندگی از باشگاه گفت: آجورلو می گوید 5 سال تیم را بست اما تیم اصلا متعادل نیست. به سیاوش گفتم تو با ما مشکلی نداری اما مربی با تو موافق نبود و حالا به کمک ما آمد اما به دلایلی نیامد. منتظر راه قانونی برای جذب بازیکن هستیم، ساپینتو باید بررسی کند و انتخاب کند.

وی افزود: وقتی به ساپینتو گفتم چه بازیکنانی را می‌خواهی، گفت همه آنها را می‌خواهد، اما به هر حال اکنون با رفتن 2 بازیکن به دنبال تعادل در ترکیب هستیم. ما به خارجی ها نگاه می کنیم. مثلاً هافبکی را معرفی کردم که 15 گل زد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره کاوه رضایی گفت: آجورلو با او قرارداد بست و 30 میلیارد به او پیشنهاد داد و اختلافاتی داریم. او در لیست ما نیست و با تراکتورسازی قرارداد یک ساله دارد، اما اگر ادعا می کنند بازیکن ماست، به او بدهند. فردا کمیته انضباطی قرارداد رضایی را مشخص می کند و امیدواریم کل این مشکل که بسیار پیچیده شده است حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید