افشاگری قاضی زاده هاشمی علیه جلیلی؟ / مردی که شهید رئیسی را قلدری کرد و با دعوت به همکاری نیامد حالا می گوید می خواهد راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

افشاگری قاضی زاده هاشمی علیه جلیلی؟  / مردی که شهید رئیسی را قلدری کرد و با دعوت به همکاری نیامد حالا می گوید می خواهد راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید رئیسی معتقد بود که رهبری دولت قبل است. مردی که شهید رئیسی را اذیت کرد و با دعوت به همکاری نیامد، حالا می گوید می خواهد راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

ایلنا: سید امیرحسین قاضی زاده در نشست خبری خود با اشاره به ادامه راه شهید رئیسی گفت: معتقدم شهید رئیسی بعد از شهید رجایی توانست نحوه اداره کشور را تغییر دهد. وقتی می گویم ادامه راه شهید رئیسی، منظورم ادامه راه شهید رئیسی توسط حاکمان و تیم این شهید است. برنامه دولت تنظیم و برای مقام معظم رهبری ارسال و تصویب شد.

این کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: مشکل ما در انتخابات ریاست جمهوری احزاب و جریان ها هستند. شهید رئیسی به وجود همه معتقد بود، می گفتند مدیران دولت قبل بودند که با رئیس جمهور او رقابت می کردند. مردی که شهید رئیسی را اذیت کرد و با دعوت به همکاری نیامد، حالا می گوید می خواهد راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

وی در خصوص اینکه آیا خود را نماینده دولت شهید رئیسی می داند یا خیر، گفت: تصور من این بود که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکنم چون فکر می کردیم دولت آقای رئیسی دو دوره دوام می آورد و 8 سال دوام می آورد. اما با این شرایط دیدیم که باید راه شهید رئیسی را ادامه دهیم. برخی گفتند شما نخبه هستید، نامزد نشوید، میدان انتخابات ریاست جمهوری میدان درگیری است و هیچ حزبی شما را دنبال نمی کند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: ما فکر می کردیم فردی از دولت کاندیدا می شود، می خواستیم آقای محبر بیاید و پیش ایشان رفتیم و گفتیم شورای نگهبان تایید می کند، اما گفتند که دانشمندان گفتند باید با امور دولت نگران بودم در دوره جدید هیچ کدام از بدنه دولت شهید رئیسی سر کار نیایند. به همین دلیل وارد عرصه شدم

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه عزیزانی که وارد عرصه ریاست جمهوری شدند بدون هیچ سوگیری کوتاه مدت وارد انتخابات شدند. در مجموع فضای این انتخابات به دلیل اینکه به سرعت اتفاق افتاد، فرصت پاسخگویی و آشنایی با یکدیگر را کاهش داد و به همین دلیل می توانست به انتخابات آسیب برساند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: فردی که رئیس جمهور می شود باید جامع الشرایط باشد و شهید رئیسی جامع الشرایط بود. در چارچوب قانون اساسی و نظریه قاضی تعریف شده است. دولت شهید رئیسی مدرسه ای بود. دولت های فوق برنامه نمی پذیرند جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی رئیس جمهور شود.

وی در خصوص اجماع و کمک به رئیس جمهور منتخب گفت: در دوره قبل رقیب آیت الله رئیسی بودم اما بعد از انتخابات بیشترین کمک را به شهید رئیسی کردم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره شعار دولتش گفت: شعار من مدارا با دوستان و دشمنان است که شهید رئیسی در دیپلماسی خود این کار را انجام می دهد. راهبرد اصلی رژیم در سیاست خارجی، توسعه روابط با کشورهای همسایه و مسلمان و حمایت از مظلومان بدون درگیری و ایجاد تنش با کشورهای دیگر است.

وی با بیان اینکه شهید امیر عبداللهیان نماد بارز این امر بود گفت: روابط فرهنگی، اقتصادی و تجاری ما در این مدت برقرار شد و در کنار روابطی که با مصر برقرار کردیم با مردم مظلوم غزه بودیم. شهید امیر عبداللهیان یکپارچه جلو رفت و همین راه در دولت مردمی ادامه خواهد داشت.

قاضی زاده هاشمی درباره حل مشکلات بورس که در انتخابات گذشته وعده آن را داده بود، گفت: کسانی که با بازار سرمایه آشنا هستند این گفته را درک می کنند، اساس این گفته را می دانند و کسانی که این قضیه را در دست گرفتند اهداف دیگری دارند. . اما در آن زمان باید اعتماد را بازگرداند. ما نباید یک وعده واقعی را بی ارزش به مردم بدهیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: جایی که یک سیاست غلط دولتی می تواند بورس را یک شبه نابود کند، همین دولت با سیاست خود می تواند بازار را در 3 روز سامان دهد. هرکس با اهمیت انتظارات در بورس آشنا باشد متوجه می شود که بازار سرمایه به دلیل اطمینان و عدم اطمینان سبز و قرمز می شود.

وی در خصوص افزایش پهنای باند اینترنت گفت: با زیرساخت هایی که داریم می توانیم به سمت حاکمیت جهانی اینترنت برویم. اما در نهایت فضای مجازی فضایی است که مورد سوء استفاده قرار می گیرد و باید کنترل شود، در برخی کشورهای لیبرال حتی پدر خانواده این کار را انجام می دهد. ما معتقدیم که مردم باید خودشان بتوانند این کار را انجام دهند نه در دست دولت.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره همفکری نیروهای انقلابی گفت: چه خوب است که صف سازماندهی شود و دوستان رقابت اشتباهی نداشته باشند. در سال 1400 موفق شدیم و جبهه انقلاب در عرصه انتخابات از یکدیگر حمایت کردند و نتیجه خوبی هم گرفتیم. اگر نیاز باشد عناصر جبهه انقلاب به نفع یکدیگر عقب نشینی کنند، صحبت می کنند. من در حال صحبت با جبهه انقلاب هستم و امیدوارم بتوانم محصول خوبی برای مردم ایجاد کنم.

وی درباره اقدامات اقتصادی خود در صورت پیروزی در انتخابات گفت: دلیلی ندارد که فقط خودروهای داخلی تولید کنیم، می توانیم با سوریه، عراق و ترکیه خودرو تولید کنیم که بازار بهتر و بسترهای بهتری دارند. راه حل من توسعه بازار تجارت است که در آن بتوانیم نقش داشته باشیم و یکدیگر را تکمیل کنیم. ما باید بخش خصوصی خود را تشویق و تسهیل کنیم.