افشاگری مرد پرسپولیسی: در دیدار مقابل کره ساختار دفاعی خوبی نداشتیم

افشاگری مرد پرسپولیسی: در دیدار مقابل کره ساختار دفاعی خوبی نداشتیم

فرشاد پای نظر متفاوتی نسبت به سایر کارشناسان درباره شکست دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی دارد. او در مصاحبه ای از اسکوچیچ دفاع کرد که گزیده هایی از آن به شرح زیر است:

* با صعود تیم ملی به جام جهانی انگیزه بازیکنان کم شد. فکر نمی کنم تیم در بازی با کره از فعل برد استفاده کند. اگر می خواستیم از کره امتیاز بگیریم حتما این کار را می کردیم. درست است که بازیکنان در این مسابقه دویدند و خوب کار کردند اما انگیزه لازم را در تیم ملی ندیدیم. البته ملی پوشان به دلایل مختلف چند بازیکن در اختیار نداشتند که این موضوع روی عملکرد این تیم نیز تاثیرگذار بود.

* با وجود اینکه بازیکنان زیادی در تیم ملی حضور نداشتند، برخی بازیکنان در پست های غیرتخصصی خود بازی کردند، یعنی. شجاع خلیل زاده در پست دفاع راست بازی کرد و باعث شد کره ای ها در دروازه خطر ایجاد کنند. شجاع خلیل زاده البته چند موقعیت خوب از حریف گرفت اما به هر حال کره ای ها از همان جناح حمله کردند و فرصت گلزنی پیدا کردند. در دیدار مقابل کره ساختار دفاعی خوبی نداشتیم و فکر می کنم شاهد یک آرنج ناجوانمردانه از سوی تیم ملی بودیم. ما فکر می کردیم که تیم ملی در دیدار مقابل کره پیروز می شود، اما می دانیم که کره تیم بسیار قدرتمندی است که خوب می داند چگونه رقیب خود را شکست دهد. آنها به دنبال سه امتیازی بودند که به دست آوردند.

* من قبول ندارم که اسکوچیچ مربی خوبی نیست. او مربی ای است که در سخت ترین شرایط تیم ملی را به جام جهانی رساند و نباید با باخت قضاوت کرد. از همه بزرگان می خواهم زود قضاوت نکنند. تیم ما تیم بسیار خوبی است که در آسیا حرفی برای گفتن دارد. آنچه گفته می شود تیم و روحیه مربی را از بین می برد.

* فکر می کنم گل محمدی تحت فشار است. او مربی خوبی است و با پرسپولیس نتایج خوبی گرفته است. در آخرین دربی با وجود اینکه تیم 1 بر صفر بود، شرایط به گونه ای بود که بازی به تساوی کشیده شد. گل محمدی می خواست در دربی پیروز شود اما نشد.

* چیز خاصی از تامیروف ندیدم. او فقط زیاد می دود و نمی تواند خوب شوت کند. مهاجم باید بیشتر در محوطه جریمه باشد و از موقعیت ها استفاده کند. علی پروین همیشه به من می گفت در محوطه جریمه بمان و نرو چون می توانم گل بزنم. یک مهاجم خوب باید بتواند یکی از چهار موقعیتی که دارد را به گل تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید