افشای بمب بزرگ پرسپولیس در دیدار نفت؟

افشای بمب بزرگ پرسپولیس در دیدار نفت؟

پس از عقد قرارداد لئاندرو پریرا با پرسپولیس، این بازیکن بامداد چهارشنبه پس از سفر به استانبول و اخذ ویزا وارد تهران شد.

لئاندرو مارکوس پروچنا پریرا که پس از بازی در لیگ ژاپن و همراهی تیم گامبا اوزاکا در دو فصل گذشته راهی ایران شد، تا پایان فصل آینده فوتبال ایران با پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ماموریت دارد لئاندرو پریرا را تا سرحد آمادگی لازم برای حضور در تیم پالشو آماده کند. از آنجایی که جی لیگ قبل از جام جهانی به پایان رسید، پریرا از آن زمان تاکنون در مسابقات رسمی بازی نکرده است، بنابراین در فرم خوبی قرار ندارد. لوسادا، سرمربی پرسپولیس که به تازگی آل کثیر را برای تحویل گل محمدی آماده کرده است، از جمعه گذشته تمرینات ویژه ای را برای پریرا در نظر گرفته تا هر چه زودتر آماده بازی شود.

از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد که لئاندرو پریرا بر خلاف سایر خارجی هایی که به ایران آمده اند از تمرینات پرفشار انفرادی غافل نشده و نسبتا سالم است. بر این اساس شنیدیم که یحیی گل محمدی تصمیم دارد این مهاجم برزیلی را با خود به برزیل ایران (شهر آبادان) ببرد.

به گفته منابع آگاه نزدیک به ترکیب پرسپولیس، در صورت مهیا بودن شرایط، یحیی گل محمدی بدش نمی آید دقایقی از پریرا استفاده کند. سرمربی پرسپولیس مشخصا تصمیم دارد در 12 بازی باقیمانده لیگ بیست و دوم از این زمستان و خرید برزیلی بازی به بازی استفاده کند و او را در شرایط مسابقه قرار دهد.

آیا باید منتظر ماند و دید مهاجم برزیلی پرسپولیس در آبادان چگونه رونمایی می شود؟ روی سکو یا در زمین؟

دیدگاهتان را بنویسید