افشای تاریخچه مناقشه سازمان برنامه و آموزش و پرورش بر سر رتبه بندی معلمان

افشای تاریخچه مناقشه سازمان برنامه و آموزش و پرورش بر سر رتبه بندی معلمان

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گوی تلفنی با رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم پرداخت حقوق اسفندماه معلمان گفت و گو کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در توییتر خود نوشت: «چهار ساعت مانده به سال تحویل، پیگیری پرداخت معوقات معلمان توسط دکتر میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه را داشتم. سعی می کنند تاخیر امشب یا یکی دو روز آینده را جبران کنند.» تشخیص مجرم و مجنون را برای بعد می گذاریم. همه در صدد اصلاح معلمان هستند.او همچنین گفت: با توجه به صحبت ها با وزیر آموزش و پرورش داشتم تا ساعتی دیگر حقوق معلمان مهربان امروز دوشنبه 8 اسفند پرداخت می شود که این رویه شایسته علمای محترم نیست و پیگیری قاطع مجلس از سوی مجلس غیرقابل قبول است.

موضوع اصلی اختلاف سازمان برنامه و سازمان یادگیرنده در خصوص پرداخت واحدهای تصمیم گیری نهایی رتبه بندی معلمان است. رتبه‌بندی اولیه اولین رتبه‌بندی است که به همه معلمان داده می‌شود و رتبه‌بندی‌های نهایی رتبه‌هایی است که توسط ارزیاب‌های حرفه‌ای و کمیته حسابرسی پس از بررسی معیارها صادر می‌شود.

جلال زاده افزود: با توجه به وزیر و دستور صریح رئیس جمهور، در اولین روزهای کاری سال جدید موضوع اختلاف باید توسط معاون اول رئیس جمهور بررسی و تصمیم گیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید