افشای خیانت جنجالی منوچهر هادی به یکتا ناصر / عکس

افشای خیانت جنجالی منوچهر هادی به یکتا ناصر / عکس

یکتا ناصر که سال گذشته از همسرش جدا شد با انتشار تصویری در اینستاگرام دلیل جدایی خود را خیانت اعلام کرد و نوشت: اول فکر کردم به من خیانت می کند، بعد وقتی کیا درشان را دیدم فهمیدم دارد به خودش خیانت می کند. ، نه روی من منوچر هادی به پست این بازیگر واکنش نشان داد.

بیوگرافی یکتا ناصر
یکتا ناصر متولد 21 آبان 1357 در تهران بازیگر است. وی فارغ التحصیل لیسانس مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی است و در سن 19 سالگی با قد 165 سانتی متر مقابل دوربین می ایستد و از طرفداران تیم پرسپولیس نیز می باشد.

یکتا ناصر در اسفند ماه سال ۱۳۹۲ در سن ۳۷ سالگی با منوچهر هادی ۴۱ ساله ازدواج کرد. ثمره این زندگی دختری به نام سوفیا متولد آذر 1395 بود که خانم ناصر در آذر ماه 1402 اعلام کرد که از همسر 1.5 ساله خود منوچر هادی جدا شده است.

بیوگرافی منوچر هادی
منوچهر هادی متولد 7 مرداد 1368 در تهران و کارگردان است. او تا فارغ التحصیلی درس نخواند، اما به عنوان افسر تدارکات در پشت صحنه فیلم ها شروع کرد و از نوشتن تیتراژ به کارگردان شماره یک ایران تبدیل شد. اولین تجربه دستیار کارگردانی را در فیلم هزار چشم کیانوش عیاری به دست آورد. سپس در سال 1363 در فیلم چهاربان سوری دستیار اصغر فرهادی بود.