افشای قرارداد نجومی رونالدو با تیم عربستانی

قرارداد رونالدو 37 ساله با منچستریونایتد در آستانه جام جهانی 2022 قطر و در پی انتشار مصاحبه جنجالی او با پیرس مورگان فسخ شد. به این ترتیب فوق ستاره شیاطین سرخ دیگر بازیکن این تیم محسوب نمی شود و مختار است با هر باشگاهی که می خواهد قرارداد ببندد.

او که از تابستان برای جدایی از منچستریونایتد اصرار داشت، مصمم به حضور در لیگ قهرمانان اروپا بود و شاید تصمیمش برای نیم فصل دوم نیز بر اساس همین خواسته بود. با این حال رونالدو تابستان گذشته پیشنهادی از عربستانی ها داشت که آن را رد کرد. حالا شاید یک پیشنهاد وسوسه انگیز 172.9 میلیون پوندی او را وسوسه کند تا در 40 سالگی فوتبالش را در خاورمیانه و لیگ حرفه ای عربستان سعودی ادامه دهد.

النصر یکی از موفق ترین باشگاه های عربستان است که 9 بار قهرمان لیگ شده و آخرین قهرمانی آنها در سال 2019 بوده است.

پیش از این گفته می شد رونالدو به MLS آمریکا می رود و شاید حتی در تیم اینترمیامی متعلق به دیوید بکهام بازی کند اما هیچ باشگاهی در آمریکا نمی تواند مبلغی را که نصر عربستان به رونالدو می دهد پرداخت کند.

در تابستان که رونالدو تصمیم به ترک منچستریونایتد گرفت، خبرهایی مبنی بر پیوستن او به بایرن مونیخ و چلسی منتشر شد، اما این باشگاه ها در حال حاضر تمایلی به جذب بازیکن سابق منچستریونایتد که در آستانه 38 سالگی است، ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید