اقامه اولین نماز جمعه اسفند ماه در شهرستان های مازندران


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811029

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه مازندران اعلام کرد؛

حجت الاسلام محمد انتصاری گفت: نماز جمعه ششم اسفندماه در ۴۷ شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ; وی آخرین وضعیت اقامه نماز جمعه این هفته را در شهرهای مختلف مازندران اعلام کرد و گفت: .
وی گفت: اولین نماز جمعه اسفندماه برای سی امین هفته متوالی در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود. وی افزود: طبق آخرین تصمیمات دیگر در شهرستان های استان نماز جمعه را اقامه نخواهیم کرد و اقامه نماز جمعه حتی در شهرهای قرمز و نارنجی به شرط اقامه نماز در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نامحدود است. “
رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه مازندران گفت: بر اساس تصمیم، نماز جمعه اقامه می شود مشروط بر اینکه نماز جمعه در شهرهای زرد در مساجد و در شهرهای نارنجی و قرمز در فضاهای باز در تمامی شهرهای کشور اقامه شود. استان؛ وی افزود: دعا در شرایط کنونی شیوع آمیکرون همانند ایام تاج است و رعایت کامل نکات بهداشتی حائز اهمیت است.
انتصاری خاطرنشان کرد: اقامه نماز جمعه این هفته 5 اسفندماه در تمامی شهرهای استان با وضعیت زرد (در مساجد) و همچنین شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز با حداکثر 100 نفر در 40 دقیقه) نامحدود است.
وی در پایان گفت: نماز جمعه ششم اسفندماه در 47 شهر مازندران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی (طبق برنامه اختصاصی) اقامه می شود.
باید بگویم؛ نماز جمعه مرکز مازندران به امامت نماینده ولی فقیه در استان آیت الله محمدی لائینی اقامه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید