اقامه نماز جمعه 26 خرداد در تمامی مساجد مازندران


ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866404

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه مازندران اعلام کرد؛

محمد انتصاری گفت: آخرین نماز جمعه خرداد 1401 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بیست و ششمین روز از این ماه در 47 شهرستان مازندران اقامه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ; وی آخرین وضعیت اقامه نماز جمعه این هفته در شهرهای مختلف مازندران را اعلام کرد و گفت: .

وی با بیان اینکه آخرین نماز جمعه خرداد 1401 برای پنجاه و پنجمین هفته متوالی در تمام شهرستان های استان اقامه می شود، اظهار داشت: اقامه نماز جمعه خرداد 1301 خواهد بود. وی افزود: طبق آخرین تصمیمات، دیگر در شهرستان های استان نماز جمعه را اقامه نمی کنیم و نماز جمعه حتی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز نامحدود است، مشروط بر اینکه نماز در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود. “

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران گفت: بر اساس تصمیم، نماز جمعه به شرط اقامه نماز جمعه در شهرهای زرد در مساجد و در شهرهای نارنجی و قرمز در فضای باز در تمامی شهرها برگزار می شود. استان؛ وی گفت: نکته مهم در اقامه نماز در شرایط فعلی رعایت کامل نکات بهداشتی است.

انتصاری خاطرنشان کرد: اقامه نماز جمعه این هفته 27 خرداد ماه در تمامی شهرهای استان با وضعیت زرد (در مساجد) و همچنین شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز با حداکثر 100 نفر در 40 دقیقه) نامحدود است.

وی در پایان گفت: نماز جمعه پنجم خردادماه در 47 شهر مازندران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی (طبق برنامه اختصاصی) اقامه می شود.

باید بگویم؛ نماز جمعه 26 خردادماه در مرکز مازندران به امامت نماینده ولی فقیه در استان آیت الله محمدی لائینی اقامه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید