اقتدار امروز ایران ثمره رشادت های فرزندان مومن و انقلابی است

ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795808

فرمانده کل سپاه در بیانیه ای شهادت مهران شوری زاده و محسن کیهای در حین انجام ماموریت مرزبانی را تسلیت گفت و نوشت: اقتدار امروز ایران ثمره رشادت فرزندان مومن و انقلابی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی شهادت دو تن از رزمندگان قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهیدان مهران شوری زاده و محسن کیهای در حین انجام ماموریت صیانت از امنیت و کرامت اسلام را تسلیت گفتند. وطن. .

متن این پیام به شرح زیر است:

و كسانى كه در كار خدا مى‏كشند عزّت نمى‏گيرند و مردگان نزد پروردگارشان زنده مى‏شوند (آل عمران/169).

شهادت مظلومانه پاسداران سرافراز و رشید پاسداران انقلاب اسلامی شهیدان مهران شوری زاده و محسن کیکایی در شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیحه کبری، فاطمه زهرا سلام الله علیها در دوران دفاع مقدس. مرزهای امنیت و عزت میهن اسلامی با تبریک و تسلیت به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و فرماندهی کل انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده مکرم و همراهی غافلگیرانه ایشان.

بی شک امنیت و آرامش و اقتدار همیشگی امروز ایران عزیز حاصل مجاهدت ها و رشادت های اینگونه فرزندان دلاور، وفادار و انقلابی است که با اتکا به مکتب اسلام و اهل بیت (ع) با جانفشانی های خود. خون پاک، صحنه های ایثارگری باشکوه و بی بدیل و برای تامین امنیت و عزت انقلاب و نظام و سرزمین اسلامی از خود گذشتند و باعث ناکامی و ذلت بدخواهان و اشرار در نیل به شر و شوم خود شدند. اهداف

از خداوند متعال علو درجات و همراهی شهدای کربلا را برای این شهدای والامقام و پیروزی و یاری مجاهدان بسم الله در اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و حفظ امنیت ملت عزیز را خواستارم. ایران.

سرلشکر حسین سلام

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید