اقتدار ایران، دشمن را بر مسائل حاشیه ای متمرکز کرده است


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901106

اسماعیلی با بیان اینکه امروز فرصتی برای افشای جنایات غرب است، گفت: اقتدار ایران دشمن را ذلیل کرده است به همین دلیل تلاش می کنند وارد مسائل حاشیه ای شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: تکلیف دشمن روشن است و تکلیف جمهوری اسلامی ایران نیز مشخص است اما عده ای هستند که شناخت لازم را ندارند یا تاریخ را فراموش کرده اند. حافظه، و این دقیقاً همان چیزی است که دشمن سعی دارد از آن استفاده کند. و هر از گاهی نقاب را از صورتش برمی دارد.

وی افزود: دشمن دشمنی خود را با جنگ سخت علیه کشور آغاز کرد و پس از شکست این جنگ به جنگ نرم و انحراف افکار و دیگر توطئه ها متوسل شد و امروز در مقابل جمهوری اسلامی ایران ناتوان شده است. و اقتدار ایران تحقیر شده است.» بنابراین سعی می‌کنند وارد مسائل حاشیه‌ای شوند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: جنایات غرب علیه مردم، زنان، عدالت، ظلم و قدرت کاملاً روشن است، اما سعی می کنند با رسانه هایی که در اختیار دارند، تهاجمی عمل کنند و کنترل فکری کافی داشته باشند. بودن

اسماعیلی تصریح کرد: با وجود اینکه خودشان در کشورشان ظلم ها و جنایات زیادی انجام می دهند، اما همچنان به سرپوش گذاشتن بر این جنایات می پردازند و سعی می کنند هر اتفاقی در این کشور به گونه ای جلوه کند که شعور مردم را به همین سمت سوق دهد.

وی در خصوص تحریم های دشمن گفت: دشمن سال هاست که از ابزار تحریم برای فشار بر ملت استفاده کرده تا جایی که حتی داروهای بیماران تحریم می شود و اکنون دلسوز و حافظ محسوب می شود. از مردم اما امروز فرصتی است تا جنایات غرب آشکار شود که باید به دنیا گفته شود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر مسئولان نیز باید تلاش کنند تا با عملکرد خود رضایت مردم را به همراه داشته باشند و برای خدمت صادقانه به مردم تلاش مضاعف کنند.

اسماعیلی بیان کرد: ملت ایران با همه این ویژگی ها تلاش می کند و امروز غرب نه در مقام چالش، بلکه در مقام مسئول است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید