اقتدار همراه با مهربانی مهمترین دستاورد نیروی انتظامی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; قاسم رضایی جانشین فرمانده کل کشور با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی استان برای برقراری و تثبیت امنیت در استان مرکزی گفت: هم افزایی درون سازمانی امکان پذیر و پایدار است.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین عامل در ارتقای مجموعه انتظامی، اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، گفت: این امر به برکت تایید معظم له با این مجموعه محقق شده است که کار ما را دشوارتر می کند.

جانشین فرمانده کل کشور با تاکید بر اینکه با این افزایش مسئولیت پلیس در حال تشدید است، افزود: پلیس باید تلاش مضاعف خود را برای ارائه خدمات شایسته به آحاد جامعه صاحب قدرت افزایش دهد.

سردار رضایی اقتدار توام با مهربانی را از دستاوردهای مهم فرماندهی کل انتظامی کشور دانست و گفت: برای حفظ این جایگاه باید برای حفظ اعتماد مردم تلاش مضاعف کرد.

وی با تاکید بر انسجام و هم افزایی درون سازمانی گفت: مردم باید بدانند که نیروی انتظامی در قبال آنها پاسخگو بوده و مشکلات آنها را به مراجع ذیربط گزارش می کند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اقتدار، به موقع بودن، تعهد و خودباوری را فرهنگ سازمانی برشمرد و گفت: عزت پلیسی لباس مقدس خدمت است که در سایه انسجام و هم افزایی حاصل می شود. “

وی تعصب به لباس مقدس برای خدمت به مردم را مهمترین ویژگی پلیس دانست و خاطرنشان کرد: باید برای تقویت توان رزمی کارکنان سازمان و ارتقای شأن و جایگاه آنان در حفظ امنیت و آسایش مردم تلاش مضاعف کنیم. .

جانشین فرمانده کل ارتش بر ضرورت ارزیابی اقدامات چشمگیر و آبرومندانه پرسنل برای ارتقای انگیزه شغلی تاکید کرد و تصریح کرد: روحیه و انگیزه مهمترین عامل توان عملیاتی و رزمی پلیس است.

سردار رضایی در ادامه با بیان اینکه همه ما اعضای یک خانواده بزرگ در مجموعه پلیس هستیم، ادامه می دهد: همه باید با عزت و ایثار برای رفع نواقص و حمایت و ارتقای هم افزایی سازمانی که برکات الهی را به همراه دارد، تلاش کنیم. .

وی همچنین با تاکید بر مثبت گرایی به عنوان یکی از ویژگی های سازمانی مجموعه انتظامی، افزود: مجموعه فرماندهان و روسای نیروی انتظامی باید قبل از اقتدار سازمانی خود در برخورد با متخلفان قدرت با اشراف کامل از آن دفاع کنند.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به اینکه 7100 شهید استان مرکزی نماد اقتدار و حیثیت کشور محسوب می شوند، گفت: . بیا تلاش کنیم

سردار رضایی افزود: با توجه به اینکه استان مرکزی به عنوان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور در نزدیکی 8 استان کشور دیده می شود، از نظر امنیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با تاکید بر بهسازی دقیق راه های استان و رفع نواقص و نواقص آنها در حوزه راه ها و کریدورها، تصریح کرد: از نظر ایمنی با توجه به حجم زیاد تردد در محورهای مواصلاتی استان مرکزی، دقیق و پیشگیرانه است. اقداماتی که باید انجام شود به طور مداوم در این زمینه پذیرفته شده است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: پلیس باید در حد وظایف و توان عملیاتی خود وارد حوزه امنیتی شود و با اقتدار و مسئولیت با هرگونه ناهنجاری و معضل اجتماعی برخورد شایسته ای داشته باشد.

سردار رضایی با تاکید بر رعایت اصول سازمانی به عنوان یکی از وظایف اصلی پلیس در جامعه، گفت: رعایت دقیق این اصول در محدوده مأموریت سازمان تاثیر بسزایی در توان رزمی دارد.

وی همچنین بر تداوم اردوهای راه اندازی شده در مجموعه فرماندهی انتظامی استان تاکید کرد و افزود: این قرارگاه ها به عنوان یگان های عملیاتی پلیس باید به نحو مطلوب و مناسبی برای بهبود عملیات فعالیت کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از کلانتری ها و پاسگاه ها به عنوان ویترین در این سازمان یاد کرد و بر کیفیت آنها تاکید کرد و در پایان خاطرنشان کرد: آموزش ها باید در حوزه مدیریت و مقوله خدمات کاملاً تخصصی و در جهت ارتقای سطح باشد. از نظر کیفی و عملیاتی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید