اقتصاد دیجیتال استان یزد با دستور رئیس جمهور دنبال می شود / معرفی یزد به عنوان مرکز نوآوری و بهره وری

ساعت: 17:04
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794206

فاطمی: استان یزد را به عنوان قطب نوآوری و بهره وری در کشور معرفی می کنیم و این موضوع اهمیت آموزش و شرکت های دانش بنیان را دو چندان می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مهران فاطمی از استان یزد صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد با تاکید بر تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با بخش های استانی و شهری اظهار داشت: تمامی دستور کارها در شورای آموزش و پرورش با سند تحول بنیادین مورد بحث و بررسی قرار گرفت. .

فاطمی با تاکید بر اقتصاد دیجیتال در استان یزد گفت: با دستور رئیس جمهور باید این موضوع رصد شود و دفتر همکاری آموزش و پرورش و پارک علم و فناوری راه اندازی و بورس دو طرفه راه اندازی شود. محل. “

a536ac3f b3cc 41c7 a597 5ec9f28f92f8 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه استان یزد را به عنوان مرکز نوآوری و بهره وری مطرح کرده ایم، گفت: در این راستا آموزش و پرورش نیز نیازمند تحول است. به صورت افقی پیروی از سند تحول بنیادین باید هوشمندانه پیگیری کرد که این امر مستلزم یک مقطع استانی و شهری از سند تحول بنیادین است.

فاطمی با تاکید بر اینکه راه اندازی دفتر همکاری پارک علم و فناوری و آموزش و هم افزایی از برنامه های پیش رو در استان است، گفت: استان یزد را به عنوان قطب نوآوری و بهره وری کشور مبتنی بر دانش معرفی می کنیم. و ایفای نقش آنها را دو چندان می کند.

استاندار گفت: باید از تجربیات افراد با تجربه در آموزش و پرورش و همچنین ظرفیت دانش آموز معلم استفاده شود و رویکردهای جدید حول سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شود.

وی با بیان اینکه باید در آموزش و پرورش رویکردی نوآورانه داشته باشیم، اذعان داشت: هر مصوبه ای باید بخشی از راهبرد سند تحول بنیادین را پوشش دهد و باید حوزه و شهر را آماده کرد و شورای آموزش و پرورش به سمتی می رود که هیچ مصوبه ای نیست.» و سعی می کند تمام تصمیمات شورا را اجرا کند.

در این جلسه با اختصاص 5 میلیارد ریال وام در سال جاری سازمان نوسازی مدارس برای تجهیز گلخانه فناوری اطلاعات موافقت شد.

دیدگاهتان را بنویسید