اقتصاد عبادت را در دستور کار قرار داده ام


ساعت: 22:13
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840065

نظری بیان کرد: متأسفانه در حوزه اقتصاد از برخی منابع موجود استفاده نکرده ایم و تلاش می کنیم اقتصاد عبادی که باید به نفع کل استان باشد را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی پنجشنبه شب در دومین جلسه هیات مدیره تربت حیدریه گفت: اگر بدون نقشه راه و سیاست مشخص حرکت کنیم منابع را از دست می دهیم بنابراین پایین ترین مدیر اولین سوال خواهد بود. «باید هدف گذاری و سیاست گذاری را در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: بر همین اساس ما در استان این 9 سیاست و راهبرد را در حوزه زیرساختی و اقتصادی در اولویت اول قرار داده ایم.

نظری بیان کرد: متأسفانه در حوزه اقتصاد از برخی منابع موجود استفاده نکرده ایم و تلاش می کنیم اقتصاد عبادی که باید به نفع کل استان باشد را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: در نظر داریم حکمرانی جهادی و انقلابی را کاملا هدفمند و بر اساس نقاط قوت استان به مرحله اجرا درآوریم، لذا تاکید می کنیم که کار باید با نگاه جهادی و تلاش شبانه روزی و حضور ما انجام شود. در این مسئولیت ها به همین صورت است.

استاندار خراسان رضوی افزود: ما حق نداریم نسبت به مشکلات و مشکلات مردم بی تفاوت باشیم و از نظر اداری حرکت کنیم، لذا مصمم هستیم با وحدت و انسجام استانی در تمامی ادارات نرم افزاری و سخت افزاری استان کار کنیم و بر مسائل استانی تمرکز کنیم.


موانع پیشرفت سرمایه گذاران انرژی ما را در شهر و استان از دست می دهند/ دستگاه های نظارتی استان را قفل می کنیم

محسن زنگنه در جلسه شورای اداری خطاب به استاندار خراسان رضوی گفت: بخشی از انرژی ما در داخل شهر و استان از بین می رود و وقتی سرمایه گذار به جای اینکه برای آن فرش قرمز پهن کند سرمایه ای به این شهر می آورد، مشارکت می کند. در امور زمینی «روح تعامل و رفع موانع در سایر دستگاه های دولتی دیده نمی شود و همه به قوانین رجوع می کنند و لطفاً این روحیه را بشکنید.

وی افزود: قوانین ما سخت است اما این قوانین هم این ظرفیت را دارد که یک مدیر ارشد اگر بخواهد می تواند انجام دهد اما در روستا اصل این است که از جنبه منفی به قانون نگاه کنیم و این کار سرمایه گذار را خسته می کند.

نماینده مردم در مجلس گفت: وقتی خدمتی می خواهد با سازمانی تغییر کند باید کارهای بهتری انجام دهد نه اینکه کارهای بهتر انجام دهد بنابراین اگر در چهار سال نتوانیم جهش خوبی داشته باشیم فاصله ما با استان مرکزی و غربی است. طولانی است.

زنگنه گفت: تربت حیدریه یکی از بهترین شهرهای کشور از نظر استفاده از ظرفیت ملی و جذب بودجه در دو سال اخیر است به طوری که در سال 1400 حدود 150 میلیارد تبصره 4 و محرومیت زدایی و عمرانی وارد تربت حیدریه شدیم.

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: همچنین تنها شهرستانی هستیم که مجوز ماده 56 230 میلیارد تنی برای جاده تربت حیدریه – زاوه و مجوز ماده 23 برای رباط دریافت کرده ایم. -جاده حیدریه-زاوه.ای سنگ کدکن-ماروس و تربت حیدریه-بیگ و ریوش. تکمیل شد و از سازمان برنامه بودجه مجوز گرفتیم.

زنگنه گفت: در جدول شماره 20 دو پروژه بزرگ در باغ تربت – حیدریه و همچنین بزرگراه تربت حیدریه دوغارون ثبت کردیم که در محور باغچه – تربت حیدریه با بخش خصوصی دیدار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در کمیسیون جهش تولید در حال بررسی است و نهادهایی را شناسایی کرده ایم که با ضمانت تجهیزات خرد شرکت ها و کارآفرینان بر اساس دانش مشکلات را برطرف می کنند.

نماینده مردم تربت حیدری افزود: فعالیت های مجلس یازدهم در دو سال گذشته در زمینه قوانین کسب و کار و اصلاح ساختار بودجه، امنیت غذایی و دیگر اتفاقات خوب رخ داده است و امروز دولت اینها را پایه گذاری کرد. قوانین

زنگنه ادامه داد: جریان انقلابی خود را فدای خدمت به مردم می کند اما جریان غیرانقلابی به دنبال منافع حزبی و جناحی خود است و هرکسی می تواند با هر نام و مقامی باشد.

وی گفت: عصر خط کشی سیاسی و خط کشی امروز رونمایی شده و مکتب حاج قاسم سلیمانی حرکت به سوی کار و تلاش جهادی فعال است.

زنگنه افزود: دستگاه های نظارتی دست و پای مدیران کل را بسته و این نگاه قفل استان را گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید