اقتصاد پاشنه آشیل کشور است/ دشمن از همه امکانات علیه جمهوری اسلامی استفاده می کند


ساعت: 08:38
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833721

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رهبری چندین سال است که شعارهای سال را در عرصه اقتصادی سر می دهند، گفت: پاشنه آشیل جمهوری اسلامی ایران است. یک حوزه اقتصادی امروز».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سردار ابوالفضل طهماسبی در نشست هم اندیشی اجرای شعار سال یاد و خاطره شهدا به ویژه 3 هزار و 535 شهید استان زنجان اظهار داشت: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) است و تبریک به امام زمان (عج) نگهبانان

وی با بیان اینکه رهبری هر ساله شعار سال را با توجه به اولویت های کشور تعریف و بیان می کنند، افزود: باید این شعارها را بشناسیم و اجرا کنیم و شعارها را آگاه کنیم.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه علما اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران از شعارهای انقلاب خود عدول نکرده است، گفت: از شرق و غرب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی عبور نکرد، اما این شعارها را به کار برد.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در معیشت و اقتصاد کشور وجود دارد اما باید به پیشرفت و ظرفیت استان و کشور توجه شود، ادامه داد: نباید اجازه دهیم دشمن انقلاب را مخدوش کند و انقلاب را زیر سوال ببرد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: در جنگ هیبریدی هستیم، گفت: غول های رسانه ای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند و دشمن هر تعبیری را علیه جمهوری اسلامی به کار می برد.

وی با بیان اینکه رهبری چندین سال است که شعارهای سال را در حوزه اقتصادی سر می دهند، خاطرنشان کرد: پاشنه آشیل جمهوری اسلامی ایران امروز حوزه اقتصاد است.

وارث سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن در تلاش است شعارهای سال را کلیشه ای بیان کند، بیان کرد: دشمن می خواست بگوید شعارهای سال اجرا نمی شود.

وی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی به دنبال تطهیر پهلوی است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران علیرغم تحریم های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران در سال 59 یا جنگ و … قادر است حجم زیادی از خدمات را به ایران ارائه دهد. مردم.

سردار طهماسبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به تنهایی در مقابل استکبار جهانی ایستاده است، گفت: در برجام همه استکبار در یک سو و جمهوری اسلامی ایران در سوی دیگر ایستاده اند.

وی گفت: جمهوری اسلامی با وجود این مقدار دشمن، تنها 2.5 درصد از تولید ناخالص ملی را صرف دفاع و نظامی کرده است، در حالی که در دولت پهلوی در زمانی که ایران دشمنی نداشت، 7.5 درصد از تولید ناخالص ملی ملی صرف حفاظت می شد. .

وارث سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن می خواهد بگوید مسئولان به فکر معیشت مردم نیستند در حالی که اینطور نیست، افزود: رهبری می فرمایند: هر کشوری که می خواهد قوی باشد. باید در علم قوی بود

وی با بیان اینکه فعالیت های فکری باید ادامه داشته باشد، افزود: شهید شهریاری برای ما و استان ما افتخار است.

عباس بابای نیز در ادامه این دیدار با بیان اینکه امروز مهمترین نکته ای که دشمن به آن روی آورده و در حال افزایش فشار در این حوزه است، اقتصاد است، گفت: امسال رهبری چشم انداز جدیدی برای تولید ارائه کردند و بر اساس آن مولد بودند. دانش و اشتغال زایی

وی با اشاره به اینکه حدود 7000 شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد، تصریح کرد: حدود 70 شرکت دانش بنیان در استان زنجان وجود دارد که به این معناست که سهم استان از شرکت های دانش بنیان حدود یک درصد است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان در استان باید از نظر کمی و کیفی افزایش پیدا کنند، خاطرنشان کرد: شرکت هایی در شهرهای صنعتی استان وجود دارند که می توانند دانش بنیان شوند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید