اقدامات آیت الله رئیسی دلگرم کننده و ارزشمند است/ استانداران مانند رئیس جمهور تعطیلات خود را سپری کنند

ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785174

سیاوش مسلمی با اشاره به اینکه اقدامات آیت الله رئیسی دلگرم کننده و ارزشمند بود، گفت: رئیس جمهور در روزهای تعطیل به استان ها سفر می کند و مشکلات را زیر نظر دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سیاواس مسلمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به عملکرد صد روزه رئیس جمهور و دولت سیزدهم، گفت: آنها به دقت در حال بررسی و پیگیری مشکلات هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور رئیس جمهور در دورافتاده ترین نقاط کشور که از فقر و محرومیت رنج می برند و با دغدغه درد و نیاز مردم را رصد می کند بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه کربلا گفت: متأسفانه تاکنون چیزی به عنوان اولین مجری کشور وجود نداشته است که در مناطق فقیرانه و دورافتاده حضور داشته باشد و از نزدیک با مردم صحبت کند.

مسلم تاکید کرد که استانداران نیز باید تعطیلات خود را در نتیجه ریاست جمهوری بگذرانند تا مسائل مردم را زیر نظر داشته باشند.

وی گفت: طی تفاهم نامه معاون اول رئیس جمهور با سازمان بسیج مستضعفین، قرارگاه تنظیم بازار برای نظارت و کنترل قیمت ها با تنظیم طرح بسیج راه اندازی شد. بسیج برای نظارت و کنترل کالا از مبدا تولید تا مقصد و حذف واسطه ها انجام شد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: اجرای قیمت ها، نظارت دقیق بر بازار، جلوگیری از انباشت و سوء استفاده دلالان از کارهای ویژه این قرارگاه است.

مسلمی گفت: ما در این کارخانه به دنبال خرده فروش نیستیم، بلکه هدف ما نظارت بر تولید و توزیع فروشندگان بزرگ معیشت است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید