اقدامات جدید برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان و معلمان

اقدامات جدید برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان و معلمان

محمود امانی تهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در نشست خبری امروز در ساختمان یادمان وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر توافق جدی بر اهمیت مدرسه در جامعه داشتیم به گونه ای دیگر عمل می کردیم و فعالیت ها را در اولویت قرار می دادیم.

او گفت: من معتقدم مدرسه باید در اوج باشد. بیش از آنچه ما فکر می کنیم، مدرسه ارزان ترین راه برای رسیدن به آرزوهای انسان است. آموزش مدارس در هر کشوری آینه ای از آن کشور است.

وی افزود: باید جلوی تولید بی سوادی را بگیریم و این مهمترین وظیفه همه ماست. البته بحث پوشش آموزشی در وضعیت خوبی قرار دارد. کشور نیز در این زمینه تلاش زیادی کرده است.

دبیر شورای عالی آموزش عالی گفت: معیشت معلمان موضوع بسیار مهمی است و ابتدا باید برای یکسان سازی حقوق معلمان با کارکنان کشوری کارها انجام شود و سپس رتبه بندی شود.

وی به اقدامات شورای عالی آموزش و پرورش برای جلوگیری از افت تحصیلی اشاره کرد و گفت: شورای عالی برای اولین بار با مصوبه 977 ورود پیدا کرد و موضوع آموزش تلفیقی را مطرح کرد. سپس سیاست های شفاف پس از تاج و تخت معرفی شد و بیان شد که باید از فرصتی که در تاج ایجاد شده استفاده شود. آموزش و پرورش نیز برای جبران افت تحصیلی اعتبار کمی به دستیاران آموزشی اختصاص داده است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص نقش شورای عالی آموزش و پرورش در تصمیمات شورای عالی آموزش و پرورش افزود: شورای عالی آموزش و پرورش در مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بی اهمیت نیست.

وی در خصوص اجرای سند تحول آموزش و پرورش گفت: یکی از کاستی های دستگاه اجرایی ما این است که در اجرای سند تفاهم مشترک وجود ندارد و به همین دلیل 6 وزیر و سرپرست به این وزارتخانه آمدند اما این سند قابل درک نیست. “دستیابی به واحدها در اجرا.

امانی تهرانی با اشاره به تغییر ساختار آموزش و پرورش بر اساس سند تحول، افزود: نظام 3-3-6 ممکن است سال ها بعد اتفاق بیفتد یعنی ابتدا محتوا را سه سال تهیه کردیم اما بعد در اجرا آن را اجرا کردیم. فاز. “

دیدگاهتان را بنویسید