اقدامات جهادی فلسطین رژیم صهیونیستی را شکست داد


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820580

وزیر اطلاعات گفت: رژیم صهیونیستی تلاش می کند نقش ژاندارم را در منطقه بازی کند; اما تلاش های این رژیم خبیث با اقدامات شهادت طلبانه و جهادی فلسطینیان ناکام مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین استان فارس گفت: اقدامات تروریستی اخیر انجام شده در بارگاه مطهر امام رضا (ع)ع) انجام شد، نشانه کینه و انادی که در گروه های تکفیر ظاهر می شود.

وی افزود: ایجاد درگیری های قومیتی و مذهبی بین شیعه و سنی و سایر اقوام برای انحراف افکار عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی است و با استفاده از رسانه ها و رسانه ها سعی در ایجاد مشکلات امنیتی جدید دارند. از نظر فن آوری برای ایجاد نیاز در ایران به دانشمندان، روشنفکران و افراد برای روشنگری هوشمندانه این شورش ها توسط اساس خنثی کردن.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن در هر صورت ظاهر می شود، گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا نقش ژاندارم را در منطقه بازی کند. حفاظت استکبار جهانی و حمایت برخی کشورهای عربی که تلاش های این رژیم خبیث با اقدامات شهادت طلبانه و جهادی فلسطینیان پاسخ داده و خنثی شده است.

حجت الاسلام حاطب با اشاره به شعار امسال وی تاکید کرد: باید برای تحقق شعار امسال تلاش شود و این مهم نیازمند همدلی، هم افزایی، هماهنگی و تقریب بین مسئولان و مردم است و دولت سیزدهم مردم تمام تلاش خود را بر اجرای منویات عالی متمرکز خواهد کرد. ال ایناهاش.

وی به نقش روحانیت و علمای فارس از جمله شهید آیت الله دستغب اشاره کرد و گفت: این دنیای مبارز با اقدامات ضد نظام خود مردم را آگاه کرده و خطبه ها و سخنرانی های پرشور خود را به مردم ارائه کرده است.

وزیر اطلاعات نیز با بیان ظرفیت ها مسخره، پزشکی، صنعت، گردشگری، زیرساخت، تولید و دین گفت: اکنون فرصت خوبی است تا با این فرصت ها بیشتر آشنا شویم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید