اقدامات شبه تروریستی منافقین در سوئد!


ساعت: 22:30
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854777

خبرنگار و اپراتور پرس تی وی مشغول بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه؛ در حالی که منتظر تصمیم دادگاه سوئد در مورد پرونده ساختگی و غیرقانونی حمید نوری بودند، جمعی از ایرانیان نمایشگاهی از تصاویر و اسناد جنایات فجیع گروهک تروریستی منافقین در ایران را در مقابل دادگاه استکهلم سوئد برپا کردند. .

علیرغم اینکه این نمایشگاه با هماهنگی نهادهای مسئول در سوئد و با مجوز رسمی برپا شده بود، برخی از اعضای گروهک تروریستی منافقین با حمله به نمایشگاه مقابل دادگاه حمید نوری سعی در نابودی عواقب جنایات شبه داعش داشتند. .

گروهک تروریستی منافقین دیروز عناصر خود را اعلام کرد و از آنها خواست برای جلوگیری از برپایی نمایشگاه در دادگاه حمید نوری حاضر شوند.

امروز در جریان حمله به نمایشگاه، اعضای منافقین خبرنگار و تصویربردار شبکه بین المللی پرس تی وی را که برای پوشش این نمایشگاه روی صحنه حضور داشتند، به طرز فجیعی مورد ضرب و شتم قرار دادند.

شدت اقدامات ریاکارانه منافقین در رابطه با این نمایشگاه به حدی بود که پلیس سوئد برای برقراری نظم در این منطقه مجبور به اعزام تعداد زیادی نیرو به اطراف این نمایشگاه شد.

منافقین با حمایت دستگاه قضایی و امنیتی سوئد اخیرا در محاکمه تظاهراتی علیه حمید نوری که به ادعای آنها مدتی اسیر آنها بوده شرکت کرده و فعالیت های غیرقانونی گسترده ای در خاک سوئد انجام داده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید