اقدامات ضد دوپینگ تقویت/کاهش در طول مدت مسابقات جهانی وزنه برداری


ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916326

کنگره IWF به تقویت اقدامات ضد دوپینگ در وزنه برداری رأی می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اعضای هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری در کنگره ویژه پیش از شروع بازی های جهانی در کلمبیا، در خصوص لوایح پیشنهادی مربوط به تقویت نظارت و مقابله با دوپینگ، بهبود حکمرانی و تغییر اساسنامه IWF رای دادند

تغییراتی که به ویژه با توجه به تقویت نظارت و آموزش ضد دوپینگ انجام شده است، در راستای تعهدات درخواستی کمیته بین المللی المپیک و بهبود وزنه برداری در آستانه المپیک پاریس، از جمله دوره کنترل ربات ها است. هر رشته سهمیه المپیک تا 3 ماه قبل از مسابقات افزایش می یابد.

سام کوفه، رئیس کمیته فنی IWF در این گزارش پیشنهادی برای کاهش مدت جام جهانی پیش رو ارائه شد که به تصویب رسید و پیتر کرول، یکی از معاونان رئیس جمهور نیز خواستار دریافت گواهینامه مربیگری اجباری برای مربیان شرکت کننده در مسابقات قاره ای و جهانی از سال 2024 شد.

محمد جلود، رئیس فدراسیون جهانی در این خصوص گفت: تصمیمات دو روز گذشته و اقداماتی که برای نشان دادن تعهد خود برای ساختن آینده ای جدید برای وزنه برداری انجام داده ایم بسیار مهم است، اما می دانیم که اینها تنها با حمایت هر عضو می توان بر چالش ها غلبه کرد. ما باید با تعهد جمعی برای بستن دفتر قبلی گام های بزرگی برداریم.»

در این کنگره با رای اعضا، مقدونیه شمالی به عضویت فدراسیون جهانی درآمد و تعداد اعضا به ۱۹۴ کشور رسید. پرتغال پس از دوره وقفه فعالیت خود را به عنوان یک عضو فعال از سر گرفت و وضعیت جامائیکا از عضویت موقت به عضویت دائمی تغییر یافت.

دیدگاهتان را بنویسید