اقدامات قضایی بالقوه برای رسیدگی به مشکلات سیستان و بلوچستان


ساعت: 09:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816189

حجت الاسلام محسنی اجایی گفت: سیستان و بلوچستان با این تاریخ کهن شایسته هیچ مشکلی با مردم با مرز و بوم نیست، گام های بلندتری برای رفع مشکلات این استان برداشته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ حجت الاسلام والمسلمین گلام حسین محسنی اجایی در ابتدای سفر خود به زاهدان در ایام عید سعید فطر و فرا رسیدن سال نو، اظهار داشت: من همه مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان را دارم. این منطقه

وی افزود: ما موظف هستیم تا حد امکان به مناطق و استان های مختلف کشور سفر کنیم و در هر زمان از سال در این مکان ها حضور داشته باشیم. در این سفرها، مسائل و مشکلات مربوط به هر استان از قبل محاسبه می شود، «برای حل مسائل، بررسی و از نزدیک با مدیران، کارشناسان و کارکنان استان تبادل نظر خواهیم کرد.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: این استان با قدمت دیرینه خود، با این مردم پرتلاش، واقعاً لیاقت ندارد که برخی از مشکلاتی که امروز با آن دست و پنجه نرم می کند داشته باشد.

وی افزود: در این سفر در صورت وجود مسائل و مشکلات حقوقی در سیستان و بلوچستان به یاری خداوند و با کمک مسئولان استانی، نماینده ولی فقیه و علمای شیعه و سنی گام های بلندتری در جهت بهبود خواهیم برداشت. نسبت به گذشته.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید