اقدامات کی روش در تصمیم مجلس علیه وزیر

اقدامات کی روش در تصمیم مجلس علیه وزیر

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی امروز از تقدیم طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان به هیئت رئیسه شورای اسلامی خبر داد و گفت: این استیضاح به هیئت رئیسه مجلس ارائه شد. شورای شورا در 12 جهت و با 51 امضا. پس از اعلام وصول طرح استیضاح سجادی در مجلس، موضوع استیضاح را مطرح خواهم کرد. با توجه به خدمات ارزنده رئیس جمهور، انتظار می رود در حوزه ورزش نیز با احیای کابینه خدمات دولت بیش از پیش انجام شود.

دلیل استیضاح وزیر ورزش و جوانان، عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و رفتار وزیر ورزش و جوانان پس از جام جهانی دوحه عنوان شده است.

به گفته کمیته تربیت بدنی شورای اسلامی، عملکرد تیم ملی در جام جهانی قابل دفاع نیست. چون صعود نکرد اما از طرفی بدترین شکست را مقابل انگلیس متحمل شد. اما حمید سجادی پس از جام جهانی دوحه از عملکرد تیم ملی و کارلوس کی روش دفاع کرد. از سوی دیگر تفاوت در جوایزی که وزارت ورزش و جوانان برای موفقیت ورزشکاران در بازی های بین المللی در نظر می گیرد یکی از دلایل فراخواندن وزیر ورزش و جوانان به شورای اسلامی خواهد بود و باید منتظر ماند و ببینید سرنوشت استیضاح حمید سجادی چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید