اقدام اروپا بستری برای اقدامات تروریستی علیه ملت ایران است/ عواقب این بازی خطرناک بر عهده اروپاست

ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923380

عضو کمیته راهبری مجلس خبرگان رهبری اقدام پارلمان اروپا برای قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان های تروریستی را محکوم کرد و گفت: این اقدام بستر و مجوزی برای اقدامات تروریستی علیه ایران است. ملت ایران و سپاه و عواقب این بازی هم خطرناک است و بستگی به آنها دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله عباس کعبی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، اقدام پارلمان اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی را محکوم کرد و گفت: اروپایی ها و آمریکایی ها. آغازگر تروریسم بین المللی هستند و نمی توانند در قبال مبارزه با تروریسم موضع بگیرند.

وی با بیان اینکه آمریکا و اروپا داعش را ایجاد کردند و از آنها حمایت کردند، افزود: منافقینی که در سال های 60 و 61 ملیت ایران را از بین بردند و در واقع زمانی داعش بودند که داعش نبودند اما اکنون مورد حمایت آمریکا هستند و در اروپا هستند.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داعش را نابود کرد و سوریه، عراق و منطقه از وجود این گروه تروریستی مورد حمایت اروپا و آمریکا پاکسازی شد و اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود. داعش به اروپا و آمریکا خواهد رسید.

اروپایی ها باید مسئولیت اقدامات خود را بپذیرند

آیت الله کعبی ادامه داد: اقدام اخیر اروپایی ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین اظهارات کذبی که پیش از این علیه سپاه بیان کردند، بستر و مجوزی برای اقدامات تروریستی علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. سپاه .

وی با تاکید بر اینکه اقدام پارلمان اروپا به نوعی اعلان جنگ است، گفت: اروپایی ها به عواقب موضع خود آگاه هستند و باید مسئولیت این موضع را در قبال ملت ایران و سپاه بپذیرند. اروپایی ها باید با این مبنا برای کشتن حاج قاسم که قهرمان مبارزه با تروریسم است و حق دارد مردم اروپا و آمریکا را مقصر بداند، شروع کنند. ابتدا آمریکایی ها علیه سپاه موضع گرفتند و این عامل اصلی شهادت حاج قاسم شد.

آیت الله کعبی تصریح کرد: فرض ما این است که اروپایی ها می خواهند علیه ملت ایران و سپاه پاسداران یک اقدام تروریستی انجام دهند و عواقب این بازی خطرناک که معادل اعلان جنگ با ملت ایران است بر عهده خودشان است.

بالاخره این عضو شورای خبرگان رهبری گفت: ملت ایران در منطقه و عرصه بین المللی ابتکار عمل را به دست می گیرد و فعالانه عمل می کند مگر اینکه از مواضع احمقانه خود خودداری کند.

دیدگاهتان را بنویسید