اقدام باورنکردنی احمدرضا عابدزاده علیه کادرفنی و مدیر تیم پرسپولیس

اقدام باورنکردنی احمدرضا عابدزاده علیه کادرفنی و مدیر تیم پرسپولیس

احمدرضا عابدزاده در صفحه شخصی خود در فضای مجازی دوستانش یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری را غافلگیر کرد!

یعنی در حالی که احمدرضا عابدزاده رابطه بسیار گرم و صمیمانه ای حداقل با کریم باقری و افشین پیروانی دارد و با این دو همبازی سابق رابطه خانوادگی دارد. کریم باقری همچنین مربی امیررضا فرزند احمدرضا عابدزاده در تیم ملی است. جالب اینجاست که چندی پیش احمدرضا عابدزاده از کریم باقری به عنوان بهترین دوست و همراهش خواست تا او را در این برنامه به همراه دوستش شهاب حسینی در برنامه همراهی کند!

شاید برای خیلی ها از جمله یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری این سوال پیش بیاید که چرا واقعا؟!

شنیده شده که این آنفالو و غم عقاب آسیا مربوط به امروز نیست و مشخصا مربوط به امیر عابدزاده است! به نظر می رسد امیر عابدزاده پس از جدایی از تیم پرتغالی ماریتیمو به مربیان پرسپولیس برای حضور در ایران و پرسپولیس پیشنهاد شده است اما ظاهرا مورد تایید ستاد قرمزها قرار نخواهد گرفت. عجیب است که احمدرضا عابدزاده به این موضوع اعتراض نمی کند و همزمان واکنشی نشان نمی دهد، اما حالا پس از موفقیت پسرش امیر، دوستان سابق و همبازی های قدیمی اش مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند!

امیر عابدزاده این روزها دروازه بان اول تیم ملی شد و شاید زیباترین فریم ورزشگاه آزادی تهران پس از پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل عراق، بوسه امیر عابدزاده به دستان پدر پرافتخارش احمدرضا عابدزاده باشد.

امیر مقابل دروازه بان قد بلند محبوب ایرانی زانو زد. مردی که با وجود بیماری، تمام زندگی اش را وقف رشد فرزندش کرد و چه صحنه باشکوهی برای یک پدر. حالا امیر بزرگ شده و برای خودش مردی شده است، دروازه بان دلسوز و مشتاق فوتبال ایران که در مقابل پدرش چنان متواضعانه زانو می زند و دست او را می بوسد تا برای زحمات و حمایت هایش در طول زندگی چنین پاداشی به او بدهد.

جالب اینجاست که این حرکت نمادین و احساسی امیر و بوسه او توسط دروازه بان محبوب فوتبال ایران حتی به اندازه گل صعود به جام جهانی و ضربه دیدنی مهدی طارمی در فضای مجازی منتشر شد و مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید