اقدام باورنکردنی یک مرد مستقل همه چیز را خراب کرد + عکس

اقدام باورنکردنی یک مرد مستقل همه چیز را خراب کرد + عکس

دقیقه 24 بود که بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران با آغاز نیمه اول دیدار گل گهر و نساجی ورزشگاه قاسم سلیمانی به محوطه جریمه اعزام شد. در این صحنه بازیکنان تیم میهمان به تصور اینکه توپ به دست مدافع گهر برخورد کرده است به شدت به تصمیم داور معترض شدند و چند نفر به سمت معید بنیادی فر دویدند اما داور که اعتقادی به پنالتی نداشت دستور داد. بازی برای ادامه تصمیم او باقی ماند.

این صحنه با اعتراض اعضای تیم فوتبال نساجی مازندران مواجه شده است.

با این حال، درگیری ها تنها زمانی شروع شد که بازی متوقف شد. داور هم سوت خودش رو به سمت دروازه شلیک میکنه، داور هم هم یک کارت زرد بهش نشون میده.

با این حال اگرچه مسعود شجاعی کاپیتان سرخ ها نیز سعی کرد به الهامی آرامش بدهد، اما سرمربی نساجی پس از دریافت اولین کارت زرد از کوره در رفت و به اعتراض خود ادامه داد تا اینکه مود بنیادی فر تصمیم به اخراج او گرفت.

ساکت الهامی تقریبا یک فصل پس از بازی فینال جام حذفی مقابل استقلال را با آرامش پشت سر گذاشت که با برتری تیمش همراه شد و جنجالی فراموش نشدنی را در ورزشگاه امام رضا در دیدار با پرسپولیس رقم زد، هرچند تیمش شکست خورد، اما با آرامش. در مصاحبه های بعد از بازی؛ این مربی که در فینال جام حذفی مقابل استقلال نیز با کارت قرمز بنیادی فر از زمین بازی اخراج شد، باز هم با کارت قرمز از داور در سیرجان عصبانی شد.

حواشی مربوط به فینال جام حذفی 1399 که در آن بازی هم بی سر و صدا از کارت قرمز بنیادی فر الهام گرفته شد. به نظر می رسد این مربی به قضاوت داور حساس است و چند ماه بعد دوباره شاهد عصبانیت برانگیزاننده بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید