اقدام بی شرمانه در کلینیک زیبایی با جسد دختر تهرانی! / مرگ این دختر در حین جراحی زیبایی!

اقدام بی شرمانه در کلینیک زیبایی با جسد دختر تهرانی!  / مرگ این دختر در حین جراحی زیبایی!

روز جدید : افرادی که در اقدامی جنون آمیز جسد دختر جوانی را که در حین عمل جراحی بر اثر ایست قلبی فوت کرده بود، سوزاندند توسط پلیس شهرستان نظرآباد شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی کشف جسد نیمه سوخته در بیابان های اطراف محور غدیر شهرستان نظرآباد بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و بررسی پرونده های مفقودین کشور، کارآگاهان دریافتند جسد متعلق به دختر جوانی ساکن تهران است که مدتی پیش ناپدید شدن وی به پلیس آگاهی گزارش شده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: با شناسایی هویت جسد، تحقیقات کارآگاهان برای کشف زوایای پنهان پرونده آغاز شد و با اقدامات پلیس اطلاعات مشخص شد مقتول به منظور شناسایی به یکی از درمانگاه های استان تهران مراجعه کرده است. جراحی زیبایی در روزی که مفقود شده بود، هیچ خبری از وی دریافت نشده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی های بیشتر مشخص شد مقتول در حین انجام عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده و عوامل درمانگاه جسد وی را به بیابان های اطراف نظرآباد برده و به آتش کشیدند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری 5 نفر در رابطه با این اقدام غیرانسانی خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید