اقدام جنجالی پرسپولیس مقابل تیم ملی

اقدام جنجالی پرسپولیس مقابل تیم ملی

با گذشت دو فصل از جدایی جسورانه خلیل زاده و پیوستن به الریان، تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس با دستور رضا درویش به دنبال شکایت از مدافع سابق این تیم است و قصد دارد از فیفا شکایت کند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است شجاعی به اشتباه قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده و به الریان پیوسته و به همین دلیل خواستار غرامت در این مورد شده است.

در صورتی که درخواست باشگاه پرسپولیس در دادگاه فیفا پذیرفته شود و کمیسیون تعیین وضعیت این نهاد به نفع سرخپوشان تصمیم گیری کند، شجاع باید غرامت 400 هزار دلاری بپردازد.

فروردین ماه سال گذشته، درخواست تجدیدنظر کمیته تعیین وضعیت باشگاه پرسپولیس علیه شجاعه، درخواست قرمزها را رد کرد و در آن زمان تیم حقوقی پرسپولیس اعلام کرد کمیته تعیین وضعیت باید به این پرونده رسیدگی کند، اما اکنون تیم حقوقی جدید قرمزها نظر دیگری دارد. .

البته پرسپولیس هنوز شکایت او را در فیفا ثبت نکرده است اما مسئولان باشگاه تایید کرده اند که به زودی با تصمیم رضا درویش وارد عمل خواهند شد.

نکته مهم این است که شجاعی اخیرا با پایان قراردادش با الریان به الاهلی قطر پیوست و در این فصل در تیم جدیدی حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است خلیل زاده دو فصل پیش و پس از بازی های نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم پرداخت مبلغی از سوی پرسپولیس قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید