اقدام جنجالی یاغی های پرسپولیس مقابل استقلال نتیجه نداد

اقدام جنجالی یاغی های پرسپولیس مقابل استقلال نتیجه نداد

این دومین بار است که شیخ دیابات از استقلال شکایت می کند. او یک بار پس از جدایی از استقلال شکایتی به فیفا کرد و 900 هزار دلار درخواست کرد که تصمیم فیفا 175 هزار دلار بود که باشگاه استقلال اعلام کرد این پول را به حساب مهاجم سابق خود واریز کرده است.

حالا مهاجم فعلی پرسپولیس طی نامه ای به فیفا اعلام کرده که در ارائه اصل دادخواست اشتباه کرده و باید دو ماه دیگر دستمزد خود را از باشگاه استقلال دریافت کند. چراکه لیگ برتر ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا و وقفه چند ماهه برای مدت طولانی تری برگزار شد. شیخ دیابات در حالی شکایت جدید خود را از استقلال به فیفا تقدیم کرد که در فصل کرونا و به تعویق افتادن بازی ها به دلیل این بیماری، بازیکنان زیادی به دلیل کاهش درآمد باشگاه ها بخشی از مطالبات خود را به باشگاه دادند و فیفا و حتی فدراسیون های ملی اعلام کردند؛ با توجه به تمدید فصل نمی توانند از باشگاه ها دستمزد جدیدی درخواست کنند.

حال باید منتظر ماند و دید فیفا چه پاسخی به درخواست مهاجم پرسپولیس خواهد داد. پاسخ نهایی به این پرونده هر چه باشد، فعلا پنجره استقلال را نمی بندد. در صورتی که رای به نفع شیخ دیابات داده شود و باشگاه استقلال مهلت مقرر را رعایت نکند، می تواند دوباره استقلال را در نقل و انتقالات به چالش بکشد.

دیدگاهتان را بنویسید