اقدام شیطانی 2 سرنشین مرد برای زنان تهرانی / در پراید او را مورد آزار و اذیت قرار دادند

اقدام شیطانی 2 سرنشین مرد برای زنان تهرانی / در پراید او را مورد آزار و اذیت قرار دادند

روز جدید دو مرد شرور که زنان را به بهانه تردد و رها کردن آنها در بیابان های غرب تهران پس از آزار و اذیت با خودروی پراید خود سوار می کردند، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شدند.

حدود دو ماه پیش زن جوانی برای کشف جنایت سیاه دو مرد شرور به پلیس آگاهی رفت و گفت: در شهریار کارم را رها کرده بودم و می خواستم به خانه بروم، کنار خیابان ایستاده بودم که خودروی پراید جلوی من ایستاد به جز راننده مرد جوان هم در صندلی جلو نشسته بود، فکر کردم مسافر هستم و برای رفتن به خانه ام در هادم آباد سوار ماشین شدم اما چند دقیقه بعد راننده تغییر مسیر داد و به راه افتاد. برای جاده های فرعی تاریک بلافاصله اعتراض کردم اما همان موقع مردی که در صندلی جلو نشسته بود برگشت و مرا با چاقو تهدید کرد. سپس ماشین را در بیابان تنها گذاشتند و هر دو با گرفتن پول و طلا من را مورد آزار و اذیت قرار دادند. او نیز سرقت کرد و از محل متواری شد.

در پی این شکایت و با توجه به اهمیت موضوع، پزشکی قانونی به دستور بازپرس تحقیقات ویژه در خصوص این پرونده را آغاز و پس از بررسی چهره متهمان، تحقیقات ادامه یافت.

این در حالی است که شکایت مشابه دیگری از سوی زن دیگری به پرونده اضافه شد و در ادامه دو زن از راننده این پراید و همدستش به اتهام ضرب و جرح و سرقت شکایت کردند.

به این ترتیب تعقیب متهمان این پرونده با 4 شاکی بین 20 تا 40 ساله ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی مالک خودرو بهنام سیروس شدند که در ادامه مشخص شد وی دارای سابقه و سابقه دار است. سال به او به جرم درگیری به زندان محکوم شد. با دستگیری متهم و همدستش کیوان 29 ساله، هر دو متهم به اداره آگاهی منتقل شدند.

متهمان بلافاصله توسط هر چهار شاکی پرونده شناسایی شدند و با مشاهده مدارک مستند لب به اعتراف گشودند. «در 15 سالگی معتاد شدم. در این سال ها انواع و اقسام مواد از شیشه گرفته تا قرص های توهم زا را مصرف کردم. کوروش 30 ساله که در یک کارگاه مبلمان کار می کند، گفت: وقتی مواد مصرف می کردم، رفتارم خارج از کنترل من بود. چند روزی که در حال خروج از کار بودم به سراغ دوستم کیوان رفتم و با خودروی پراید خود را به شهریار رساندم و به بهانه مسافرت زنان را گرفته و در جاده های اطراف شهر بیرون آوردیم و به آنها حمله کردیم. اما پول و طلا ندزدیم.

متهم ردیف دوم در اعترافات خود افزود: از 12 سالگی معتاد بودم و سال هاست که در یک مغازه جوشکاری کار می کنم. من سابقه زندان ندارم اما مدتی پیش با سیروس دوست شدم و شب بعد از تعطیلی کارمان به گردش و تفریح ​​رفتیم. در طول مسیر اگر زنی تنها را می دیدیم سوار او می شدیم و با تهدید چاقو نقشه خود را اجرا می کردیم. بدین ترتیب با اعترافات دو مرد شرور به جنایات سیاه خود، در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات برای شناسایی دیگر شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد.

توجه به این نکته ضروری است که تجاوز جنسی یک اختلال رفتاری یا روانی نیست، بلکه یک جرم است. بسیاری از مرتکبین تجاوز و آزار جنسی، مردان جوانی هستند که ویژگی های شخصیتی تقریباً مشترکی از جمله عدم همدلی، خودشیفتگی و خصومت نسبت به زنان دارند.

اگرچه ممکن است برخی از متجاوزان اختلالات روانی داشته باشند یا در دوران کودکی و نوجوانی مورد آزار و اذیت و آزار جنسی قرار گیرند، اما هیچ اختلالی وجود ندارد که افراد را به تجاوز وادار کند که در اکثر متجاوزان به‌ویژه دو متهم مشهود است. آیا همه این افراد بدون خونسردی و پشیمانی از این جنایات صحبت کرده اند؟

دیدگاهتان را بنویسید