اقدام عجیب استقلال علیه بازیکنانش!

اقدام عجیب استقلال علیه بازیکنانش!

در ماه های اخیر از ابتدای سال 1401 مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه کمیته ای به نام کمیته تسویه حساب تشکیل داد و حجت کریمی را به عنوان رئیس آن منصوب کرد. این کمیسیون موظف است در این مدت ضمن پرداخت طلبکاران باشگاه، برای کسب جواز حضور حرفه ای در لیگ قهرمانان آسیا بعدی اقدامات لازم را انجام دهد.

در همین راستا اخیراً اعلام شد که باشگاه استقلال بین 80 تا 85 درصد از مبلغ قرارداد فصل قبل را به بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم پرداخت کرده و 15 تا 20 درصد مابقی مبالغ را تسویه خواهد کرد. با آنها.

باشگاه استقلال گزارش می دهد که کارکنان این کمیسیون شرایط خاصی را برای پرداخت کامل با اعضای تیم تعیین کرده اند. با توجه به اینکه بخشی از مشکلات باشگاه استقلال ناشی از تعهدات مالیاتی بازیکنان در سال های اخیر است که بعضا منجر به ممنوعیت سفر به خارج از کشور و یا مشکلاتی از این دست می شود، مدیران باشگاه استقلال بخشی از قرارداد را به این تیم می پردازند. اعضا برای ارائه فرم با هزینه اداره مالیات باشگاه به حساب خود واریز کرده اند.

استقلال برای تسویه حساب با بازیکنانش شرط بندی می کند!

در واقع اعضای این تیم باید برای تسویه مبلغ قرارداد خود به اداره مالیات مراجعه کرده و شماره حساب 1401-02 خود را برای دریافت مابقی طلب خود به باشگاه بدهند. مدیران باشگاه اعلام کردند در صورت عدم دریافت فرم مفاسا، حساب باشگاه با اختیاراتی که دارند، مبلغ بدهی مالیاتی خود را به سایرین پرداخت کرده و فرم مفاسا را ​​در پرونده آنها قرار می دهد.

طبق اخبار موثق نحوه تعیین میزان مالیات فوتبال، به عنوان مثال بازیکنی که فصل گذشته 5 میلیارد تن با استقلال قرارداد داشت، باید یک میلیارد و 250 میلیون تن مالیات به دولت پرداخت کند. در غیر این صورت این امر شامل بدهی های مالیاتی و ایجاد مشکل برای شما و در نهایت برای باشگاه استقلال می شود.

حتی مدیریت کمیته تسویه حساب به اعضای تیم گفته است که برای آنها اهمیتی ندارد که چگونه اکانت مفاسا 1401-02 را دریافت می کنند یا ممکن است در این زمینه تخفیف بگیرند، اما ارائه اکانت مفاسا مهم است. به کلوب.

دیدگاهتان را بنویسید