اقدام عجیب تراکتور پس از باخت

اقدام عجیب تراکتور پس از باخت

با توجه به شیفت شب تیم داوری تراکتورسازی مقابل آلومینیوم از هفته هشتم لیگ برتر و تصمیمات بحث برانگیز تیم داوری این دیدار، باشگاه تراکتورسازی شکایت رسمی خود را با مدارک موجود به حیدر بهاروند چ. سازمان لیگ

متن نامه تراکتورسازی به شرح زیر است:

سلام؛

با احترام، پس از اتفاقات و اشتباهات داوری دیدار تراکتورسازی و آلومینیوم از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور که از ساعت 15:00 یکشنبه (14 آذر) در تبریز برگزار شد، یادآوری می کند که تغییر تیم داوری و روش داور زیر سوال رفت. زیر پخش می شود.

بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال در تاریخ 19 آذر، قضاوت دیدار تیم های تراکتورسازی و آلومینیوم اراک از هفته هشتم لیگ برتر به احمد محمدی، حمید سبحانی، مهدی شفیعی و حمید سبحانی محول شد. مسعود حقیقی در جلسه قبل از بازی از تغییر تیم داوری خبر داد.

به گفته وی، اشکان هورشیدی و یاسر همرنگ به ترتیب جایگزین داوران میانی و چهارم شدند. تغییر تیم داوری انجام شد تا اینکه خبری در این باره در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شد و هیچ توضیحی از سوی مسئولان مربوطه در خصوص دلایل این تصمیم ارائه نشد.

همچنین داور دیدار تراکتورسازی و آلومینیوم در این دیدار ارزیابی جنجالی و تاثیرگذاری داشت؛ پس باید دو گل صحیح و یک پنالتی به سود تراکتورسازی اجرا می شد که جزییات اشتباهات داور به شرح زیر است: جناب عالی.

بر اساس تصاویر تلویزیونی، در دقیقه 6 بازی ضربه راننده تراکتورسازی پس از برخورد به تیر افقی از خط دروازه عبور کرد که متاسفانه داور و دستیارانش توجهی به آن نکردند. همه ما می دانیم که زدن گل پیروزی در دقایق ابتدایی می تواند روند مسابقه را به کلی تغییر دهد.

بر اساس تصاویر دوربین باشگاه، بازیکن آلومینیوم در دقیقه 74 بازی با دست توپ را راهی کرنر کرد که این اشتباه از روی پنالتی به سود تراکتورسازی بود.

بر اساس تصاویر تلویزیونی، محمد عباس زاده مهاجم تراکتورسازی در دقیقه 82 بازی در حالی که این بازیکن پشت مدافع آلومینیومی هنگام ارسال پاس قرار داشت وارد توپ شد و تصمیم داور مبنی بر اینکه گل در کمین بوده اشتباه بوده است.

باشگاه تراکتورسازی در ارسال مدارک خود در این خصوص از اعتراض و شکایت نسبت به تغییر داوری یک شبه و تصمیمات اشتباه و موثر تیم داوری خبر داد و از مسئولان مربوطه خواست موضوع را پیگیری و نتایج را به طور رسمی اعلام کنند. تراکتور

دیدگاهتان را بنویسید