اقدام عجیب ستاره پرسپولیس و بی تفاوتی یحیی گل محمدی

اقدام عجیب ستاره پرسپولیس و بی تفاوتی یحیی گل محمدی

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل فولاد خوزستان در سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور پیگیری می شود. جدا از اینکه برای خریدهای زمستانی تعیین تکلیف نشده، هنوز وضعیت برخی بازیکنان این تیم برای حذف از لیست مشخص نشده است.

سرمربی پرسپولیس قصد داشت عیسی القطر را به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی از ترکیب نیم فصل دوم حذف کند اما درخواست مهاجم سرخ ها همه چیز را به آینده موکول کرد.

القطر پس از یک ماه استراحت مدعی است که با تمرینات مشکلی ندارد و تشخیص متخصصان برای او کاملا اشتباه است. او به درخواست خودش خواست تا در تمرینات شرکت کند و به بازی های تیمی ادامه دهد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت به تمرین تیم القطری که چند روزی به دلیل استعفای خود در آن حضور نداشت، اجازه حضور در تمرینات را داد اما اجازه حضور او را به سایر بازیکنان تاکتیکی نداد.

سرمربی کلانشهر سرخپوشان حضور در پرسپولیس را منوط به معاینه مجدد متخصصان زانوی آسیب دیده القطر کرد و تاکنون از استفاده از آن خودداری کرده است.

جراحان زانو آماده بررسی مجدد پرونده القطر هستند تا این بازیکن شانس خود را برای ماندن در جمع شاگردان یحیی گل محمدی امتحان کند.

دیدگاهتان را بنویسید