اقدام عجیب نقل و انتقالات پرسپولیس

اقدام عجیب نقل و انتقالات پرسپولیس

رقابت های فوتبال باشگاهی کشور به پایان رسید و پرسپولیس با کسب سه گانه، فاصله خود را در صدر جدول پرافتخارترین تیم های تاریخ کشور افزایش داد.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرجام با این تیم از احتمال پایان همکاری کوتاه مدت خود با پرسپولیس به دلیل خستگی جسمی و روحی خبر داد. او که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، حضورش در راس کادر فنی پرسپولیس را منوط به مذاکره با رضا درویش در هفته آینده و تعیین شرایط مورد نظرش کرده است.

از ابتدای کار مدیران پرسپولیس برای جذب فوتبالیست در نقل و انتقالات تابستانی اما اخبار ضد و نقیضی به گوش می رسد. مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با دو بازیکن جوان اما مطرح کشور برای امضای قرارداد دو فصلی نهایی کردند.

به گفته یحیی گل محمدی، او فهرست و حواشی را به درویش نداد تا مدیرعامل سرخ پوشان به مذاکره با بازیکنان جدید ادامه دهد. این اتفاق در حالی رخ داده است که درویش در مصاحبه های خود به طور کامل از گل محمدی حمایت کرده است، اما فعالیت نقل و انتقالات باشگاه چیز دیگری را نشان می دهد.

گل محمدی در فصل گذشته دو بار از رفتار مدیران باشگاه گلایه کرد اما درویش توانست با مهار لبه ها به آنها پایان دهد. باید دید رفتار جدید مدیران باشگاه در نقل و انتقالات چه تاثیری در مذاکرات آتی آنها برای ادامه همکاری قبل از تضمین ماندن گل محمدی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید