اقدام عجیب ۲ بازیکن بزرگتر پرسپولیس مقابل یک ستاره

اقدام عجیب ۲ بازیکن بزرگتر پرسپولیس مقابل یک ستاره

این دو بازیکن مسن پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی مخالف بازگشت رامین رضاییان بودند اما به دلیل نیاز این تیم پس از رفتن مهدی شیری مجبور به سکوت شدند!

رامین رضاییان که پس از چهار فصل دوری از پرسپولیس مدعی قهرمانی با این تیم بود، به تیم سخپوشان بازگشت و در نهایت علیرغم تلاش هایش به خواسته خود نرسید و حالا در آستانه جدایی است.

وقتی نام رامین رضایان برای بازگشت به پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی و با رفتن مهدی شیری مطرح شد، هواداران این تیم احساس خوشحالی کردند و این چهره را سلطان نقل و انتقالات تیم خود برای رقابت با استقلال در کورس قهرمانی دیدند. بررسی روند طولانی مدت پایان قراردادش با الدیل قطر و ادامه بازی در پرسپولیس پس از سال ها دوری، به این مدافع سابق تیم ملی انگیزه زیادی داد تا دوباره خود را به کادرفنی تیم ملی ثابت کند و فرصتی برای بازگشت به تیم دراگان اسکوچیچ فراهم کند. در آستانه جام جهانی، خودتان تصور کنید.

رضاییان اما با همین عنوان نایب قهرمانی فصل را به پایان رساند و در مقطعی نسبت به تعویض یحیی گل محمدی و اعضای کادرفنی اعتراض کرد. با این حال، رضاییان با یک نیم فصل بازی و چهار پاس گل، امیدوار بود بتواند فصل آینده را با شرایط بهتری دنبال کند. اما حالا داستان برای او به گونه ای دیگر پیش می رود. در شرایطی که اعضای رختکن با رامین رضاییان اختلاف داشتند، این بازیکن با حضور در یک برنامه تلویزیونی و اشاره به برخی مشکلات، ناراحتی بیشتری ایجاد کرد. از انتقاد از بازیکنان فعلی پرسپولیس که مشخصا برخی از آنها را هم سطح این تیم نمی دانستند تا اینکه بگوید از این تیم چه گرفت!

این بار دو بازیکن بزرگ پرسپولیس به صراحت اعلام کردند که مخالف تمدید قرارداد رضاییان هستند و در صورت حضور مجدد او از این تیم جدا خواهند شد اما جالب اینجاست که این بار رضا درویش و یحیی گل محمدی به نفع دو نفر از پرسپولیسی ها بودند. بزرگترین بازیکنان

در ادامه اشاره شد که سپاهان اصفهان برای انتقام از خرید دانیال اسماعیلی فر از پرسپولیس، رامین رضاییان را می خواست.

اما رضایان پیشنهاد سنگینی به سپاهان داد که با مخالفت مدیران آن باشگاه مواجه شد. این بازیکن هم اکنون در قطر زندگی می کند و بیشتر مشغول تکذیب اخبار مربوط به خود و فعالیت در فضای مجازی است!

دیدگاهتان را بنویسید