اقدام مهم سیاوش یزدانی پس از اتفاقات بازی با سپاهان

اقدام مهم سیاوش یزدانی پس از اتفاقات بازی با سپاهان

سناریوی دیدار مهم هفته اول دور دوم بین سپاهان و استقلال یک فداکاری بزرگ بود و سیاوش یزدانی آن مسئولیت را بر عهده گرفت! مدافع میانی استقلال که به نظر می رسد باید زندگی فوتبالی خود را بین دوران قبل و بعد از سربازی تقسیم کند، در روزهای بن بست خود، پنالتی ناشیانه شهریار موگانلو را در دقایق پایانی آن بازی مهار کرد تا سپاهان گل دوم خود را به ثمر برساند هر 3 امتیاز را به خانه برد. 3 امتیازی که در معادلات قهرمانی بسیار موثر است و بدون تعارف، استقلال با از دست دادن آن کار بسیار سختی برای تکرار قهرمانی خواهد داشت.

یزدانی در حالی مرتکب این اشتباه بزرگ شد که در این فصل جایی در معادلات فنی ریکاردو ساپینتو نداشت. این اواخر حضور او در آبی پوشان بیشتر به دلیل مصدومیت و غیبت عارف گلمی بوده است اما یزدانی نتوانسته از این فرصت به شکل ایده آلی استفاده کند. او در دیدارهای قبلی نمایش خوبی نداشت و همین موضوع باعث انتقاد از این بازیکن شد. یزدانی در حاشیه یکی از این اعتراضات به یکی از هواداران تیمش گفت: «تو که طرفدار واقعی نیستی». حالا شاید بد نباشد کسی از یزدانی بپرسد که آیا او خودش یک «مدافع» واقعی در شکل و نسخه فعلی اش است؟

عذرخواهی سیاوش از هواداران استقلال پس از اتفاقات بازی با سپاهان؛ خوب است، اما کافی نیست. او یک بار دیگر مرثیه مفصلی در مورد سربازی خود می خواند که دیگر برای کسی اهمیتی ندارد. خدا رحمت کند یزدانی 20 ماه در مرز خدمت نکرد وگرنه حتما تا آخر عمر خاطراتی برای گفتن داشت! هر چه هست، باید سریعتر جمع شود و به سطح قابل دفاعی برسد. گفته می شود او قبل از مصدومیت گلامی یزدانی حتی در مازاد قطعی ساپینتو هم قرار داشت که دردسر بزرگی برای این ملی پوش سابق است.

دیدگاهتان را بنویسید