اقدام نمایندگان مجلس برای حل مشکل حقوق و بیمه فرهنگیان

اقدام نمایندگان مجلس برای حل مشکل حقوق و بیمه فرهنگیان

عضو هیأت رئیسه مجلس در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، مکاتبات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

عباس مقتدایی نماینده اصفهان در تذکری به وزیر ورزش و جوانان، لزوم جلوگیری از حضور سران زیرمجموعه در انتخابات فدرال و جلوگیری از شروع انتخابات را یادآور شد.

با تذکر به حسین گودرزی نماینده وزیر علوم، لزوم تسریع در معرفی جایگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در دانشکده.

سید سلمان ذاکر سخنگوی ارومیه در تذکری به وزیر بهداشت و درمان لزوم رسیدگی به وضعیت کم و نامناسب دستگاه های دیالیز ارومیه و تجهیز ساختمان دیالیز و تذکر دیگری به وزیر نیرو مبنی بر لزوم ایجاد آب است. شبکه آبرسانی و فاضلاب شهر نوشین و روستاهای آن.

تذکر بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار به همراه 55 نماینده دیگر به وزیر آموزش و پرورش لزوم تسریع در پرداخت حقوق معلمان برای خرید خدمات و رفع مشکل بیمه آنها.

زهرا شیخ مبارکه، نماینده مردم اصفهان به همراه عباس مقتدایی و حسین میرزایی، دیگر نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی را به دلیل لزوم درخواست وام از کشاورزان و کشاورزان سرزنش کردند.

با تذکر وزیر ارتباطات به علیرضا نظری، نماینده خمینی به همراه 59 نماینده دیگر، لزوم توجه به حقوق و وضعیت معیشتی کارگران شرکت پست ایران.

تذکری به ذبیح الله اعظمی نماینده جیرفت وزیر میراث فرهنگی در خصوص لزوم تکمیل موزه شهر جیرفت.

نماینده دلفان یحیی ابراهیمی به وزیر راه، لزوم رفع مشکلات مختلف پروازهای استان لرستان را تذکر داد.

تذکر به حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و 17 نماینده دیگر وزیر کشور در خصوص لزوم انجام تعهدات مربوط به توزیع آب خریداری شده و حق اشتراک و پرداخت خسارت مالی و حق کشاورزان دشتی. بزرگ امسال و سالهای قبل را نکش.

با یادآوری جعفر گدیری نماینده شیراز به همراه 36 نماینده دیگر از وزرای اقتصاد، تعاون و ورزش چرا از ظرفیت شرکت های عمران شهری برای واگذاری تیم های ورزشی اعم از استقلال و پیروزی استفاده نمی شود.

با یادآوری امانگلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس و 24 نماینده دیگر وزیر راه، تسریع در تعمیر و بازسازی جاده حادثه خیز آقا آباد به حاجی اوشان.

سخنرانی یعقوب رضازاده نماینده سلماس خطاب به وزیر بهداشت در خصوص لزوم تخصیص اعتبار برای تملک، تجهیز، تعمیر و بازسازی بیمارستان های مختلف این شهرستان.

تذکر سیدمسعود خاتمی سخنگوی گلپایگان و 37 مقام دیگر ریاست جمهوری در خصوص لزوم بازنگری و تغییر دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی.

تذکر سیدجلیل میرمحمدی میبدی نماینده تفت و میبد و 37 نماینده دیگر وزیر نفت درباره علت انتصاب رئیس سابق صدا و سیما به عنوان مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بدون سابقه کاری مرتبط با آن.

با یادآوری کیوان مرادیان نماینده قائم شهر و 42 نماینده دیگر وزیر جهاد کشاورزی، عدم مصرف محصولات صادراتی برگشتی در کشور.

احمد مرادی نماینده بندرعباس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم اعطای تسهیلات بانکی برای احداث بیش از 200 پروژه گلخانه ای در استان هرمزگان و هشدار دیگری به وزیر راه مبنی بر لزوم بازنگری در مکان یابی پروژه تولید مسکن بندرعباس

با تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور و 42 نماینده دیگر به وزیر ارتباطات، لزوم توجه و رفع مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در روستاها و لزوم توسعه تلفن ثابت در شهرها و روستاها.

تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل به وزیر بهداشت؛ لزوم تجهیز بیمارستان های پیروز لاهیجان و غدیر سیاهکل، بیمارستان محلی دیلمان.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه 40 نماینده به رئیس جمهور؛ نیاز به کاربرد فوری و دقیق هنر. 29 قانون برنامه ششم توسعه و تبصره 20 قانون بودجه کل کشور در خصوص ثبت اطلاعات حقوق و درآمد کارکنان دستگاه های اجرایی.

دیدگاهتان را بنویسید