اقدام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علیه داعش


ساعت: 08:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876508

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروی هوایی ارتش در اقدامی به موقع در 22 بهمن 57 با امام خمینی (ره) بیعت کرد، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در کوم برگزار شد، گفت: سالن همایش شهرداری: استان کوم که 565 نفر آن متعلق به ارتش، 30 نفر از نیروی هوایی ارتش کوم و 9 خلبان شهید متعلق به کوم هستند که برگ زرینی برای این شهر مقدس است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نگاه ما به تاریخ آغاز اسلام است. توابین بعد از عاشورا قیام کردند اما این قیام هیچ عکس العملی نسبت به واقعه عاشورا نداشت «شهید شوم.

وی گفت: در تاریخ معاصر نیروی هوایی ارتش در 18 بهمن 57 اقدام به موقع کرد و با معمار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بیعت کرد. فراتر از این حد، دشمن متجاوز را با اتحاد و انسجامی بی نظیر دفع کنید.

واحدی گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران 2 ساعت پس از حمله دشمن و اولین پاسخ به تهاجم رژیم بعث عراق به ایران توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پالایشگاه و عقبه دشمن را منهدم کرد. ایران در 45 روز اول جنگ 1863 1373 پروازهای سورت شده به خارج از کشور 258 انواع رصد هوایی مسلح 2763 عملیات تاکتیکی برای حمل مجروحین، محموله و بنزین 175 انواع بررسی های عملیات هوایی به موقع نیروهای جمهوری اسلامی ایران.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کارشناسان نظامی و کسانی که در زمین حضور داشته اند به خوبی می دانند انجام این پروازها در دوران تحریم چه معنایی دارد.

وی ادامه داد: اکنون مدافعان حرم به موقع حضور داشتند و تصمیم برای مقابله با داعش توسط مدافعان حرم از جمله حضور نیروی هوایی ارتش مصداق بارز این است که شب عاشورا در میدان حضور داشتند و شب عاشورا.» تحولات جدید است و متوجه می شویم که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، روایت خوبی از جوانان پیدا کردند.

واحدی گفت: مصونیت امروز ما به برکت خون پاک شهداست. در مقابل دشمن، تل اول شهدا و تل دوم خانواده شهدا هستند که با عزم راسخ و صبر در برابر گرانقدرترین فرد زندگی خود ایستادند.»

فرمانده نیروی هوافضای ارتش گفت: دشمنان در فضای مجازی به دنبال به تصویر کشیدن چهره نامناسب زنان در جامعه هستند اما همسران، مادران، دختران و خواهران شهدا واقعیت های زنان جامعه ما هستند.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید