اقدام وزیر ورزش و جوانان برای نجات استقلال و پرسپولیس

اقدام وزیر ورزش و جوانان برای نجات استقلال و پرسپولیس

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تصمیم گرفت با صدور مجوز حرفه ای برای استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیریان موافقت نکند تا این تیم ها نتوانند در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 شرکت کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اینکه کمیسیون استیناف مجوزهای حرفه ای به سرخابی های صوفیه مجوز موقت داد تا با آمدن وزیر ورزش و جوانان مشکلاتشان را حل کنند، تصمیم به حذف خفاش ها گرفت، اما در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از انجام این کار خودداری کرد و بیشترین آسیب را به فوتبال وارد کرد. نمایندگان ایران برای ورود.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر جمعه پس از تشکیل جلسه توجیهی با شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان ذیربط خواستار دیدار فوری این موضوع شد.

در این جلسه روند صدور مجوزهای حرفه ای این باشگاه ها مورد بررسی مجدد قرار گرفت تا در صورت امکان مجددا به این تصمیم اعتراض شود. با این حال، مقامات بین المللی فیفا به وزیر ورزش گفته اند که AFC بعید است تصمیم خود را تغییر دهد و فقط باید تلاش کرد تا از برخورد انضباطی جلوگیری شود.

دیدار فوری وزیر ورزش با مسئولان فدراسیون فوتبال در حالی انجام شد که سجادی برنامه ریزی از قبل داشت، اما او آن را به تعویق انداخت تا موضوع استقلال و پرسپولیس سریعا بررسی شود؛ دیداری طولانی که حاصل آن چیزی جز حذف نهایی استقلال و پرسپولیس نبود.

دیدگاهتان را بنویسید