اقساط وام مسکن ملی اعلام شد + مبلغ و جزئیات

اقساط وام مسکن ملی اعلام شد + مبلغ و جزئیات

روز جدید :عضو هیئت مدیره بانک مسکن پرداخت تسهیلات از محل طرح ملی مسکن را 17 سال با 3 سال ساخت و دوره بازپرداخت عنوان کرد.

محمدحسن علمداری یکی از اعضای هیات مدیره بانک مسکن جزئیات نحوه پرداخت تسهیلات ساخت طرح ملی مسکن با تسهیلات جدید اعلام شده از سوی بانک مرکزی را اعلام کرد.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای پول و ابلاغیه بانک مرکزی، بانک‌ها موظف شدند سالانه 360 هزار میلیارد تن برای بخش مسکن بابت کمک به بخش مسکن اختصاص دهند. سایر شهرها و روستاها توضیحاتی ارائه کردند.

علمداری گفت: معمولا پرداخت تسهیلات از محل طرح ملی مسکن برای 3 سال ساخت و 17 سال پرداخت به این صورت است که برای تسهیلات 450 میلیون تنی غیرانتفاعی در دوره ساخت، هفت میلیون تن از محل تسهیلات پرداخت می شود. شرکت کنندگان و گیرندگان

وی ادامه داد: تسهیلات 400 میلیون تنی با احتساب 3 سال ساخت و دوره بازپرداخت 17 ساله، 6 میلیون و 300 هزار تن، تسهیلات 300 میلیون تنی با احتساب 3 سال ساخت و دوره بازپرداخت 17 ساله است. ، 4 میلیون و 700 هزار تن است.

یکی از اعضای هیات مدیره بانک مسکن در خصوص پرداخت 250 میلیون تن مسکن روستایی گفت: تسهیلات طرح ملی مسکن 4 میلیون تن در قالب 3 سال ساخت و 17 سال پرداخت تسهیلات از محل است. 250 میلیون تن

علمداری گفت: در صورت تکمیل بلوک ها توسط سازندگان در مدت دو سال، پرداخت تسهیلات 18 ساله و از میزان مشارکت ها کاسته می شود.

گفتنی است نهضت ملی مسکن یکی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که بر این اساس دولت در نظر دارد در مدت 4 سال 4 میلیون مسکن بسازد. متقاضیان دارای چهار شرط ازدواج و سرپرست خانوار، حداقل 5 سال اقامت در شهر مورد تقاضا، فاقد ملک شخصی و در نهایت عدم استفاده از تسهیلات دولتی از ابتدای انقلاب مسکن می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید