الازهر جنایات خونین رژیم صهیونیستی را محکوم کرد


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914796

الازهر مصر در بیانیه ای قوی تراژدی فلسطینیان را بدترین خاطره تاریخ معاصر توصیف کرد. «سالروز تجزیه فلسطین» به جهانیان یادآوری کرد و جنایات خونین رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روزنامه رای الیوم نوشت که الازهر با توجه به نقش تاریخی خود در حمایت از آرمان فلسطین، به مناسبت بدترین خاطره تاریخ معاصر؛ “سالروز تجزیه فلسطین” مصادف با روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین در 29 نوامبر، فجایع مردم فلسطین و غصب سرزمین آنها را به همه جهان یادآوری کرد.

به همین مناسبت، الازهر بار دیگر بر تعهد مستمر خود به حمایت از ملت فلسطین و مبارزه مشروع آنها برای بازپس گیری سرزمین غصب شده خود تاکید کرد و تمام تلاش های یهودی سازی برای تغییر ساختار جمعیتی فلسطین و غصب سرزمین های باقی مانده آن را به کلی رد کرد. اقدامات نشان دهنده چهره واقعی و خونین رژیم صهیونیستی است.

الازهر تاکید کرد که جهان عرب و اسلام کشتار رژیم صهیونیستی و جنایات آن علیه مردم فلسطین را فراموش نخواهد کرد. جنایاتی که هر چقدر هم که رژیم غاصب سعی در تحریف تاریخ و یا جعل حقایق آن داشته باشد، از حافظه بشریت پاک نمی شود.

الازهر از جامعه جهانی، نهادهای ذیربط و همه مردم عادل و منطقی جهان خواست تا در کنار مردم فلسطین بایستند و از مبارزات مشروع آنان علیه اشغالگری و اقدامات تروریستی آن حمایت کنند. الازهر تاکید کرد که تمام جهان مسئول کامل پایان دادن به این اشغال وحشیانه صهیونیست ها در سرزمین مبارک فلسطین، احیای حقوق صاحبان آن و محاکمه رژیم غاصب به خاطر جنایاتش علیه فلسطینیان و بشریت است.

دیدگاهتان را بنویسید