الناز شاکردوست بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم مراکش شد


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809970

الناز شاکارداوست برای بازی در فیلم تیتی برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بین المللی فیلم مراکش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الناز شاکردوست برای بازی در فیلم «تیتی» برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بین المللی فیلم مراکش (رباط) شد. داوران بخش انتقادی جشنواره نیز به دلیل ارائه مضمونی جدید و تصویری متفاوت از ایران، از فیلم تیتی تقدیر ویژه کردند.

در پایان این جشنواره که به دلیل تمدید تاج بدون مهمان خارجی برگزار شد، داوران مسابقه بین المللی جایزه بهترین بازیگر زن را به الناز شاکردوست برای بازی پر احساس و ماهرانه اش در نقش یک زن معمولی در «تیتی» اهدا کردند. . جوایز دیگر بازیگری به دامیانا ناصر برای پر و تل بارتوف برای ابوعمر تعلق گرفت.

فیلم «تیتی» به کارگردانی و تهیه کنندگی آیدا پناهنده در بخش رقابتی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم ربات در مراکش از 12 تا 18 فوریه با فیلم‌هایی از ایتالیا، فرانسه، کانادا، ترکیه، سوئیس، مصر، قزاقستان، سوریه حضور دارد. لتونی، مکزیک، مراکش، لبنان و اسپانیا. رویکرد جشنواره تمرکز بر سینمای مولف به عنوان فیلمی مبتنی بر هنر و اندیشه، رادیکال و ضد جریان اصلی است که انسان را از منظر شخصی می ستاید.

داستان «تیتی» به نویسندگی آیدا پناهنده و ارسلان امیری درباره ارتباط عاطفی دختر باردار یک خواننده محلی و معلم فیزیک است که بر روی نظریه پایان جهان کار می کند.

فیلم Dreamlab به کارگردانی نسرین میرشب ساخته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید